piątek, 19 września 2014

Recenzja PURE O2

Nie lubię pisać recenzji perfumów,ponieważ ile ludzi tyle opini i tyle upodobań dotyczących  zapachów.
Perfumy Pure O2 zakupiłam w Avonie za 28zł.
Oczywiście nie szłam w ciemno, ponieważ wcześniej obwąchałam próbkę chyba z milion razy! :)

Opakowanie jak widać minimalistyczne. Pudełeczko białe z nazwą. Perfumy były dobrze zabezpieczone dodatkowym kartonikiem wewnątrz opakowania.

Gdy wyjęłam perfumy ukazała się tak samo minimalistyczna szklana przeźroczysta buteleczka o pojemności 50ml. Buteleczka posiada atomizer, który działa bez problemu 

Teraz troszeczkę o tym co pisze producent 
Woda toaletowa [EDT] Avon Pure O2 for Her 50 ml 
Pure O2 for Her marki Avon to kwiatowo - świerze perfumy dla kobiet.
Perfumy dla kobiet, które pragną poczucia absolutnej wolności. Kobiet, które wierzą, że piękno kryje się w prostocie. 
Pure O2 to idea wolności, bo możesz czuć się świeżo, pięknie i ulotnie. Jest to lekki, delikatny i odświeżający zapach – niczym czyste górskie powietrze albo rześka morska bryza. 
Daje Ci energię, abyś mogła dać z siebie wszystko każdego dnia. Abyś codziennie mogła być piękna, kreatywna i byś mogła być w pełni sobą. 

Piramida zapachu:
- Nuta głowy: różowy pieprz, zielony jaśmin, różowa piwonia. 
- Nuta serca: kwiat pomarańczy, róża, budleja. 
- Nuta podstawowa: drzewo sandałowe, wanilia, piżmo.


A czy zgadzam się z producentem?
Perfumy są bardzo lekkie, eteryczne i ciekawe.
Faktycznie są rześkie i świeże.
Pięknie rozwijają się na skórz, podoba mi się ta delikatność.
Zdecydowanie można polecić go na dzień :)


Na skórze jest wyczuwalny około 5 6 godzin.
Zawsze pryskam miejsca gdzie pulsuje krew (nadgarstki lub szyja i za uszami)
Więc nie jest tak źle jak myślałam :)
Perfumy nie są mdłe, są poprostu delikatne.
Jeśli jesteście ciekawe i lubicie delikatność polecam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.