wtorek, 18 kwietnia 2017

💅Duży paznokciowy haul. Masa pięknych świecidełek i ozdób, 💅

Przygotowania do świąt całkowicie mnie pochłonęły, więc miałam krótką chwilę od blogowania. Wracam jednak z masą nowych pomysłów i recenzji.
Już dawno nie robiłam "paznokciowych" zakupów. Przed Wielkanocą skusiłam się na wiele perełek, które już od dłuższego czasu były na mojej Chciej liście. Mam swój ulubiony internetowy sklep, gdzie można doszukać się wielu ozdób w naprawdę niskich cenach.
Mowa oczywiście o Allebeauty, hurtowni, którą uwielbiam za szeroki asortyment i ekspresowy czas wysyłki.
Już od dawna marzyłam o blaszkach do stempli. Niestety przerażały mnie ich ceny w sklepach stacjonarnych. Trafiłam jednak na świetną okazję i każdą z nich kupiłam za 4,99 zł. Uważam, że jest to genialny deal, ponieważ w innych hurtowniach ich ceny zaczynają się od 9,99, a kończą na 18-20.
Oczywiście potrzebowałam lakierów do stempli. Po przeczytaniu pozytywnych recenzji zdecydowałam się na czarny i złoty chrom.
Jedna buteleczka kosztuje około 6 zł.
Nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła holograficznych pyłków. Uwielbiam brokat i używam go niezwykle często. Do mojego koszyczka wpadły czarne, różowe, zielone i fioletowe drobinki. Cena wynosi tylko 2,99 zł za sztukę.
Kolorowe konfetti zauroczyło mnie swoimi połyskującymi świecidełkami. Wybrałam aż 3, ponieważ nie mogłam się im oprzeć. Skusiła mnie także cena- 2,99 zł.
Nigdy nie miałam efektu szronu, a ten bardzo mi się podoba. Skusiłam się na jasny róż za 2,99 zł.
Następnie pyłek świecący w świetle UV. Ciężko było mi ukazać ich odcień, ale uwierzcie mi na słowo, że wybrałam neonowy róż oraz wściekłą pomarańczę.
Kosztowały niewiele, bo tylko 2,90 zł.
Nie mogło zabraknąć naklejek wodnych, których używam niezwykle często. Niestety nie mam zdolności plastycznych i muszę ratować się tymi gotowymi obrazeczkami.
Jedno opakowanie wynosi tylko 2,50 zł.
Efekt szkła w odcieniu srebrnego i złotego chromu? Tego jeszcze nie widziałam. Dodatkowo zamówiłam holograficzne sreberko, aby zadowolić moją sroczą naturę.
Cena- 1,50 zł/sztuka.
Na samym końcu folia transferowa z dodatkiem holo. Cztery słoiczku powinny wystarczyć mi na długo, ponieważ paski są naprawdę długie.
Były niezwykle tanie, ponieważ za 1 zł nigdzie bym ich nie kupiła.
Zdecydowałam się również na wzornik, a całość wyniosła mnie 7,90 zł. 

Jak widać, za niewielkie pieniądze zakupiłam masę ozdób, które ozdobią najnudniejszy manicure. Zdecydowanie jeszcze nie jeden raz zrobię tam zakupy.

Lubicie paznokciowe zakupy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.