poniedziałek, 20 lutego 2017

🌈Jeden z najpiękniejszych pyłków do stylizacji paznokci. Multiholographic Rainbow Effect. 🌈

WOW! Dlaczego tak? Ponieważ nigdy wcześniej nie spotkałam piękniejszego produktu zdobiącego paznokcie. Bez dwóch zdań powalił wszystkie pyłki holo, które i tak były moimi oczkami w głowie.
Mowa oczywiście o Multiholographic Rainbow Effect, który wygląda jak tęczowa tafla lustra.
Produkt jest o tyle specyficzny, że mieni się jedynie po nałożeniu na specjalny top "no wipe", który nie posiada warstwy dyspersyjnej (czyli nie wymaga przecierania cleanerem).
Wcierając w zwykłą, lepką warstwę nie otrzymamy upragnionego rezultatu, ponieważ na płytce pojawi się jedynie szara plama bez mieniących drobinek.
Gdzie kupiłam swój diamencik? W sklepie Allebeauty.pl. Jego cena wynosi ok. 15 zł za 0.25 g lub 29 zł za 0,5 g. Cena jest zdecydowanie jego plusem, ponieważ inne sławne firmy żądają sobie za niego nawet 39 zł. 
O produkcie:
Polecamy cudowny, tęczowy pyłek, za pomocą którego stworzysz przepiękny holograficzny manicure. 
Efekt końcowy stylizacji paznokci zależy od koloru podkładu/lakieru stanowiącego bazę.
Za pomocą jednego pyłku, możesz uzyskać więc kilkanaście efektów kolorystycznych! 
Dlatego właśnie, pyłek ten nazwaliśmy Multiholographic Rainbow Effect (multi holograficzny efekt tęczy).

Mam nadzieję, że zauważycie cudowną taflę na mojej hybrydzie. Pył nałożyłam tylko do połowy, aby uzyskać efekt holograficznego ombre. 
Jak Wam się podoba to cudo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.