sobota, 4 lutego 2017

💅💅💅12 urzekających kameleonków, które z pewnością urozmaicą nudny manicure. + 8 całkiem przyzwoitych efektów.💅💅💅

Mam nadzieję, że nie zanudzę Was tymi paznokciowymi postami. Ostatnio zaczęłam interesować się efektami i zdobieniami, dlatego też wyszukują ciekawe perełki, które dają niespotykany rezultat.
Tym razem postanowiłam pokazać 12 połyskujących kameleonków, które w słoiczkach nie wyróżniają się niczym szczególnym. Są świetnie zmielone, dlatego na płytce tworzą jednolitą taflę. Wygodny słoiczek ułatwia aplikację, a każdy z nich pochodze ze sklepu Allebeauty.pl. Pozostałe ozdóbki kupiłam stacjonarnie lub w drogerii ekobieca.pl
Wystarczy nałożyć je na lakier, aby poznać ich potencjał.
1. Pierwszy fiolet był dla mnie największą niespodzianką, ponieważ w słoiczku znajdował się biały proszek. Po nałożeniu mieni się na błękitno i fioletowo.
2. Drugi fiolet po nałożeniu zmienia się w różowe złoto. 
3. Trzeci fiolet jest tak jakby połączeniem poprzednich dwóch. Pyłek opalizuje na delikatny róż.
4. Brąz posiada mocne krycie i pod wpływem światła na paznokciu pojawiają się bordowe refleksy.
5. Kolejna biała zagadka, która po nałożeniu całkowicie mnie zszokowała. Pyłek mieni się na złoto, zielono i niebiesko. Oczarował mnie w 100%.
6. Rudawo-miedziany pył opalizuje na fuksjowo.
7. Niepozorny róż ma pazur. Pod odpowiednim kątek widać, jak zmienia się w jasno turkusową poświatę.
8. Spod ciemno miedzianego kameleonka przebija się bordo.
9. Ciemny fiolet zmienia się w błękit. Jest to mój ulubieniec.
10. Ciemne, stare złoto nie mieni się, lecz doda blichtru każdej stylizacji.
11. Brązowy żuczek o dziwo zmienia się w jasny seledyn. 
12. Ostatni kameleon tym razem się nie zmienia. Eleganckie srebro zawsze się przyda.
A co z pozostałymi pyłkami? 
13. Złoty Metal Manix od Indigo. Ciemne złoto jest dość grubo zmielone, dlatego nie tworzy jednolitej tafli.
14. Srebrny Metal Manix od Indigo. Podobnie jak poprzednik, posiada spore drobinki i nie tworzy efektu lustra.
15. Efekt Holo od Indigo. Holograficzny pył jest zawsze strzałem w 10.
16. Złoty efekt holo od Ness. Osobiście lubię je bardziej niż Indigo, ponieważ dają mocniejszy rezultat.
17. Turkusowy efekt holo od Ness.
18. Połyskujący pyłek elitujący syrenkę nieznanego pochodzenia. Miała być syrenka, a otrzymałam różowo-niebieskie drobinki, które lekko połyskują.
19. Różowy połyskujący brokat. 
20. Grapefruitowy brokat opalizujący na złoto. 

Który efekt podoba Wam się najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.