piątek, 4 grudnia 2015

Garnier Ultra Doux Odżywka do włosów `Awokado i masło karité'

Po ponad 2miesiącach postanowiłam podzielić się opinią na temat tej odżywki. Mam do niej mieszane uczucia,ponieważ naczytałam się za dużo dobrych recenzji.
Moje włosy uwielbiają nawilżenie,dlatego postanowiłam ją kupić.



Odżywka do włosów bardzo suchych i zniszczonych z nowej linii Garniera `Naturalna Pielęgnacja` wzbogacona ekstraktami z olejku z awokado i masłem karité. Producent obiecuje że włosy po użyciu odżywki będą łatwiejsze w rozczesywaniu, odzywione, niewiarygodnie miękkie i błyszczące. Odżywka ma gładką i kremową konsystencję, która nie obciąża włosów. 


Skład: Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1). (03.07.2010)

Odżywka zamknięta jest w plastikowej,całkiem przyjemnej dla oka tubie. 
W środku znajdziemy 200ml odżywki o dość gęstej,żółtej konsystencji.
Dzięki konsystencji produkt nie spływa z włosów.
Zapach bardzo przyjemny,słodkawy. Pozostaje na włosach przez chwilę,później staje się mniej intensywny.
Przy mojej długości włosów odżywka wystarczyła mi na 6-7 użyć.
Kupiłam ją w Biedronce za 4,99zł,gdybym zapłaciła więcej pewnie byłoby mi żal.
Mam co do niej strasznie mieszane uczucia. 
Włosy po wysuszeniu są bajecznie miękkie i błyszczące,ale strasznie je obciąża.
Miałam do niej kilka podejść i za każdym razem to samo.
Spowodowała szybsze przetłuszczanie się włosów,mimo że nie kładłam jej bezpośrednio na skalp.
Pomimo cudownego efektu na moich włosach muszę z niej zrezygnować.
W swoim kuferku mam również drugą odżywkę Garnier z olejkiem arganowym i jestem ciekawa jak się spisze.


Jakie jest Wasze zdanie na jej temat? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.