niedziela, 1 lutego 2015

Najlepszy krem CC od Eveline

Miałam kiedyś do czynienia z kremem ale BB w dodatku od firmy Avon. Byłam bardzo zniechęcona do kosmetyków tego typu. Lecz po dłuższym testowaniu przekonałam się do niego i jestem bardzo zadowolona.
Wykorzystuję go przy każdym makijażu osobno lub jako baza pod podkład gdy potrzebuje mocniejszego krycia.
Gdy skończy się zakupie go ponownie zamiast zwykłej bazy pod makijaż.
Trzeba nauczyć się jednak jak go nakładać,aby nie wyrządzić sobie krzywdy.

Kompleksowy krem CC łagodząco - nawilżający 8 w 1
- 1. łagodzi wypieki,
- 2. zmniejsza zaczerwienienia,
- 3. wzmacnia naczynia krwionośne,
- 4. wyrównuje koloryt cery,
- 5. koryguje niedoskonałości,
- 6. koi i łagodzi podrażnienia,
- 7. intensywnie nawilża i wygładza,
- 8. redukuje oznaki zmęczenia.
Przeznaczenie: cera wrażliwa, naczynkowa, ze skłonnością do rumienia, obrzęków, zaczerwienień oraz pękania naczynek krwionośnych.
Skóra jest nawilżona i wygładzona, a zaczerwienienia wyraźnie zredukowane. Cera odzyskuje równowagę i równomierny koloryt.
Kompleksowy krem CC łagodząco-nawilżający przeznaczony jest do pielęgnacji cery wrażliwej, naczynkowej, ze skłonnością do rumienia i zaczerwienień. Innowacyjna formuła, oparta na Silidine – składniku aktywnym najnowszej generacji, skutecznie wzmacnia, obkurcza i uszczelnia naczynka krwionośne. Poprawia jędrność i elastyczność naskórka. Wysoka skuteczność działania Silidine w połączeniu z nowatorską kompozycją zaawansowanych składników aktywnych i wyciągów roślinnych przywraca skórze równowagę, zapobiega powstawaniu `pajączków`, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Pigmenty mineralne zamknięte w mikrokapsułkach wyrównują koloryt cery, maskują niedoskonałości i przebarwienia. bioHyaluron Complex bogaty w kwas hialuronowy doskonale nawilża i wygładza naskórek. Kompleks witamin odżywia i regeneruje skórę, zapewniając jej jędrność i elastyczność. Filtr SPF15 doskonale chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVA/UVB oraz wolnymi rodnikami.
Kompleksowy krem CC stosowany systematycznie wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych, zwiększa ich elastyczność i zapobiega trwałemu rozszerzaniu się naczynek oraz występowaniu rumienia. Lekka konsystencja kremu idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze swobodnie oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze. Unikalna formuła nawilża, ujednolica i subtelnie rozświetla cerę. Po zastosowaniu kremu oznaki zmęczenia są zredukowane, a skóra odzyskuje naturalny blask i energię. 



Skoro do cery wrażliwej, produkt powinien dobrze sobie radzić z moją cerą-pomyślałam :)
Odpowiedz znajdziecie niżej :)

Opakowanie:
Tubka zamknięta jest w papierowym pudełeczku, gdy dokonujemy zakupu. W środku znajduje się tubka z miękkiego zielonkowatego plastiku. 
Pojemność 50ml. Zamykany na klik,możemy nosić bez problemu z torebce i nie otworzy się.

Kolor:
Gdy wyciskamy krem z tubki ma szaro zielonkawy odcień z ciemnymi drobinkami. Po roztarciu zmienia się z bardzo naturalny kolor, który dopasuje się do naszej cery.
Nie nakładamy go punktowo i następnie rozcieramy !!! Ponieważ zrobią Nam się straszne plamy.
Wyciskamy troszkę i krok po kroku masujemy go na twarzy aż do momentu,że krem nie będzie pozostawiał smug.
Znika całkowicie zielony kolor nie musimy obawiać się o to :)
Może być ciut ciemny dla mega bladziochów.

Konsystencja:
Podoba mi się konsystencja. Nie jest gęsty nie jest rzadki. Jest w sam raz i bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy.

Cena:
Kosztuje ok. 16-17zł

Dostępność:
W większości drogerii gdzie znajduje się szafa Eveline.

Wydajność:
Tutaj zauważyłam mały minusik. Krem nie jest mega wydajny. Po 2tygodniach używania pozostaje Nam więcej niż połowa kremu CC. Tubka przy codziennym makijażu wystarczy nam na ok. 1,5miesiąca.
Niech każda z Nas zada sobie pytanie czy jej to odpowiada :)

Efekt:
Krem zakrywa małe niedoskonałości, zaczerwienienia. Wyrównuje koloryt cery. 
Skóra jest gładka i promienna. Używałam go codziennie, nie zapchał mnie oraz nie spowodował innych skórnych dolegliwości.
Każde zapewnienie producenta sprawdza się w większym stopniu.
Moje cera nie jest problematyczna, więc produkt bardzo mi odpowiada. 
Skóra nie świeci się po nałożeniu więc dla mnie kolejny plus. 

Macie może ten kremik? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.