wtorek, 3 lutego 2015

Biżuteria od Born Pretty Store

Myślałam,że listonosz już dziś do mnie nie zawita :) Gdy już miałam zamiar wyjść z domu, pojawił się i wręczył mi 2paczuszki. W jednej była biżuteria od Born Pretty Store.
Jak już wiecie podjęłam współpracę z tą firmą.
Tym razem wybrałam 2 naszyjniki oraz parę kolczyków.
Paczuszka idzie ok. 3tygodni, ponieważ nadana jest w Szanghaju o ile się nie mylę.



Jak nawiązać współpracę z firmą?
Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie tutaj:

Co wybrałam?
1.Kiedyś byłam ogromną miłośniczką kolczyków! Miałam ich miliony, lecz z czasem pogubiły się i zostałam z kilkoma, których i tak nie noszę.
Brakowało mi eleganckich, ciekawych zarazem dziewczęcych kolczyków.
Wybrałam złote z diamencikami w różnych kolorach. Urzekły mnie malutkie kolorowe motylki.
Jeśli chodzi o jakość, moim zdaniem jest bardzo dobra. Kolczyki są porządnie wykonane, wszystko ładnie się trzyma i błyszczy. Są lekko zaokrąglone.
Nie wiem czy siostra nie porwie mi tych kolczyków :D

2.Neonowy naszyjnik składający się z trójkątów.
W swojej kolekcji nie miałam neonowych wisiorków. Czasem brakowało mi takiego akcenty, by ożywić stylizacje. Gdy go zamawiałam, myślałam że trójkąty są plastikowe.
Jednak gdy go zobaczyłam wyglądał lepiej niż na zdjęciu. Wszystko dobrze się trzyma, trójkąty są twarde, nie wyginają się oraz nie zaczepiają o ubrania.

3.Ostatni naszyjnik, który przypadł mi już dawno do gustu. Długo szukałam takiego ciężkiego naszyjnika z wiszącymi długimi ćwiekami. Uwielbiam dodawać mocne akcenty do zwiewnej bluzki lub eleganckiej sukienki. Dzięki temu strój nie jest mega poważny. Mimo,że wygląda na ciężki wcale taki nie jest. Jest bardzo lekki i pasuje do każdego stroju.
Lubię biżuterię w kolorze starego złota.

Jestem osobą,która nie wyobraża sobie stroju bez dodatków. Najczęściej wybieram naszyjniki,których mam ok. 30.

Mam dla Was także zniżkę -10% na każde zamówienie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.