piątek, 2 listopada 2018

Puder Wet n Wild Photo Focus. Kolejna perełka w mojej kolekcji?

Mam do siebie żal, że przez wiele miesięcy, a nawet i lat pozostawałam przy jednej firmie. Przez to ominęło mnie poznanie mnóstwa fantastycznych perełek, które wypróbowałam dopiero kilka tygodni temu. Ostatnio zainteresował mnie puder prasowany Wet n Wild Photo Focus w odcieniu Beige Neutre.
Była to świetna okazja na wypróbowanie nowości, ponieważ skończyłam swojego bananowego ulubieńca od Wibo.


O produkcie:
Puder korygujący niedoskonałości skóry, wygładza oraz ujednolica koloryt. Lekka formuła pozwala skórze swobodnie oddychać, nie zatykając porów. Bez błyszczenia się.

Opakowanie: Plastikowa, okrągła kasetka wykonana z porządnego, mocnego plastiku posiada minimalistyczną szatę graficzną. Opakowanie mieści w sobie całkiem sporo produktu, ponieważ aż 7,5 g.
Ogromnym plusem jest naklejka chroniąca pudełko przed otwarciem, małym minusikiem zaś brak lusterka.

Konsystencja: Puder prasowany jest dość twardy, po otwarciu miałam problem z nabraniem malowidła na pędzel, miałam wrażenie, że na górze znajdowała się wierzchnia warstwa. Z czasem wszystko wraca do normy, nakładany produkt nie pyli i bardzo ładnie stapia się w moją cerą. Kosmetyk nie podkreśla suchych skórek i niedoskonałości.

Rezultat: Cieszę się, że kosmetyk tak naturalnie prezentuje się na twarzy. Dzięki swoim właściwościom nie pozostawia białych śladów, które są widoczne podczas robienia zdjęć z fleszem.
Produkt ładnie matuje i ujednolica cerę, krycie jest bardzo delikatne, subtelne, aczkolwiek wystarczające.
Gdy spojrzymy w światło, zauważymy minimalne drobinki rozświetlające, które są niewidoczne w świetle dziennym, właśnie dzięki temu dodatkowi skóra wygląda zdrowo i promiennie.

Cena i dostępność: Produkty Wet n Wild można zakupić między innymi w Naturze, a cena pudru wynosi ok. 20 zł. Sądzę, że kwota jest naprawdę niska, zwłaszcza że produkt jest dla mnie wspaniały.

Podsumowanie: Produkt ładnie utrwala i przedłuża trwałość makijażu, nie wymaga większych poprawek w ciągu dnia. Idealna cera i brak efektu maski, rewelacja.

Jestem ciekawa, jaki puder jest Waszym ulubieńcem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.