czwartek, 12 kwietnia 2018

Po kilku długich tygodniach wracam do malowania rzęs! Recenzja tuszu hypoalergicznego Pablo Color.

Jeśli śledzicie mnie na Instagramie, to wiecie, że na kilka tygodni zrezygnowałam z malowania rzęs ze względu na alergię i łzawienie podczas chłodnych, wietrznych dni. Muszę przyznać, że w tym czasie wyzbyłam się mascar, dlatego ucieszyłam się, że w paczce od Pablo Color znalazłam tusz.
O produkcie:
Tusz do rzęs Pablo Color o wyjątkowej formule hypoalergicznej dla osób o wrażliwych oczach. Bezzapachowa maskara niezawierająca w swoim składzie alkoholu. Dzięki niej rzęsy są wzmocnione, elastyczne, zyskują połysk i zdrowy wygląd. Specjalna szczoteczka ułatwia aplikację tuszu i wyeksponowanie nawet krótkich rzęs. Daje trwały efekt.
Opakowanie: Muszę przyznać, że biały kolor plastikowego opakowania wyróżnia się spośród innych buteleczek. Delikatne, złote napisy wyglądają schludnie, szata graficzna przypadła mi do gustu.
Szczoteczka mascary jest klasyczka, prosta. Nabiera odpowiednią ilość mazidła, dzięki czemu nie skleja włosków.

Konsystencja: Tusz już od samego początku posiada odpowiednią konsystencję. Produkt nie jest za suchy ani też za mokry, intensywna czerń genialnie podkreśla włoski.

Trwałość: Kosmetyk nie kruszy się oraz nie pozostawia śladów na dolnej powiece podczas noszenia. Bardzo ładnie trzyma się na rzęsach oraz nie sprawia problemów podczas demakijażu. Jest to niezwykle ważne, ponieważ moje oczy są wrażliwe i często są zaczerwienione.

Efekt: Uważam, że rezultat jest niezwykle naturalny, rzęsy po pomalowaniu są elastyczne, mam wrażenie, że nie nakładałam makijażu. Jak możecie zauważyć, produkt ładnie rozdzielił oraz wydłużył rzęsy, dodatkowo są podkręcone.
Na zdjęciu możecie zobaczyć jak kosmetyk się prezentuje (1 warstwa).
Cena i dostępność: Kosmetyki Pablo Color możemy znaleźć w wielu marketach np. Kaufland, Tesco itd. Oczywiście jest także możliwość zamówienia produktów online w sklepie internetowym. Tusz kosztuje tylko 19,99 zł, uważam, że cena jest naprawdę atrakcyjna.

Podsumowanie: Mogę śmiało stwierdzić, że efekt przypadł mi do gustu. Tusz idealnie nada się do dziennego, eleganckiego makijażu.

Jestem ciekawa, czego obecnie używacie.
Na co zwracacie uwagę podczas wyboru mascary?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.