środa, 27 grudnia 2017

Słabość do rosyjskich kosmetyków. Jak sprawdzi się BIOAKTYWNY SZAMPON Z HENNĄ "WZMOCNIENIE I REGENERACJA" FITOKOSMETIK?

Wiedziałam, że muszę go mieć, ponieważ lubię szampony z henną. Muszę przyznać, że wcześniej nie interesowałam się firmą Fitikosmetik i nie miałam pojęcia o ich produktach.
Podczas długiego i nudnego wieczoru pogrzebałam w sieci i oniemiałam z wrażenia, ponieważ wyszperałam masę perełek. Wiele z nich trafiło do mojego koszyka, lecz dziś opowiem Wam wyłącznie o szamponie.
O produkcie:
Bioaktywny wzmacniająco regenerujący szampon do włosów na bazie henny, wzbogacony bioolejkiem z nasion granatu, tiaminą, witaminą B3 i fitokofeiną aktywuje wzrost zdrowych włosów, wzmacnia je, przywraca jędrność i elastyczność, nadaje wspaniałą objętość i puszystość.

Luksusowa bezbarwna henna jest najlepszym narzędziem dla zdrowia i urody włosów. Henna wzmacnia, intensywnie nawilża i odbudowuje strukturę włosa.

Skład: Aqua, Salvia Officinalis Flower, Cassia Italica Leaf Extract, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Solium laureth5 Carboxylate, Glycerin, Glycereth2 Cocoate, Thiamine, Hmulus Lupulus Extract, Pomegranate Seed Oil, Coffeine, Niacinamide, Parfum, Benzoic Acid,Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid,Benzyl Alcohol, CI15510, CI16035.
Opakowanie: Standardowa, dość płaska butelka z przezroczystego plasiku posiada minimalistyczną szatę graficzną, która się nie wyróżnia. Mały otwór opakowania sprawia, że nie wylejemy zbyt dużo płynu. Z racji tego, że na etykiecie znajdziemy informacje w języku rosyjskim, z tyłu została umieszczona naklejka z tłumaczeniem.

Zapach: Delikatnie ziołowy, dość ciekawy aromat jest całkiem przyjemny. Nie pozostaje on wyczuwalny po umyciu pasm.

Konsystencja: Brązowa maź posiada średniogęstą konsystencję. Podczas mycia szampon pieni się w minimalnym stopniu, lecz skutecznie usuwa zanieczyszczenia. Produkt bardzo ładnie domywa wszelkie oleje i maski. Po umyciu czuć, że są szorstkie, jednak się nie plączą.

Działanie: Szampon w swoim składzie zawiera między innymi ekstrat z szałwii lekarskiej, henny oraz olejek z nasion granata. Dzięki temu włosy są odżywione i wzmocnione, a skóra skalpu złagodzona. Już po pierwszym użyciu możemy zauważyć niesamowity blask, który przypomina jednolitą taflę. Za każdym razem rezultat się pogłębia, co bardzo mnie cieszy.
Jego dużym atutem jest fakt, że kosmetyk przedłuża świeżość. Włosy nawet po dwóch dniach wyglądają ładnie, są uniesione od nasady i puszyste.

Cena i dostępność: Za 270 ml opakowanie zapłacimy około 10 zł w sklepach internetowych. Uważam, że kwota jest całkiem przyjemna, zwłaszczazwłaszcza że działanie przypadło mi do gustu. Jeśli chodzi o sklep, mój pochodzi ze strony Wizaz24.

Podsumowanie: Gładkie, miękkie i przyjemne w dotyku pasma zawsze były moim marzeniem. Dzięki szamponowi z dodatkiem henny są mocne i odżywione. Uważam, że jest to jeden z ciekawszych produktów, który warto poznać.

Znacie kosmetyki marki Fitokosmetik?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.