poniedziałek, 4 grudnia 2017

#3 Piękna przed świętami. Czego obecnie używam do pielęgnacji włosów? Pomysł na świąteczną fryzurę.

Przede mną trzecie wyzwanie związane z projektem organizowanym przez portal Trusted Cosmetics oraz blogerkę Różowa Szminka. Moja obecna pielęgnacja jest bardzo minimalistyczna, poza tradycyjnymi olejkami wykorzystywanymi do olejowania włosów używam samych faworytów. Dziś skupię się wyłącznie na ulubionej piątce, ponieważ właśnie po nią sięgam najczęściej.
Muszę przyznać, że wcześniej nie zwracałam większej uwagi na szampon Garnier Fructis Densify, który jest przeznaczony dla włosów gęstych, ale cienkich. W różowym opakowaniu skrywa się szampon wzmacniający z dodatkiem ekstraktu z granata. Produkt poza przepięknym, owocowym aromatem wyróżnia się także przyjemnym działaniem. Dzięki niemu moje cienkie pasma są ładnie uniesione u nasady.
Jeśli tylko mam okazję, wybieram również inne kosmetyki pielęgnacyjne z tej samej serii. Tak też w moje ręce trafiła odżywka, która posiada gęstą, treściwą konsystencję. Zauważyłam, że kosmetyk świetnie wygładza włosy, a dodatkowo sprawia, że przestały się plątać. Mnie granatowy duet niesamowicie przypadł do gustu, będę często po niego sięgała.
Maskę Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair poznałam niedawno, a już czuję, że na stałe zagości w mojej kosmetyczce. Produkt przeciwdziałający zniszczeniu włosów zawiera potrójny kompleks z płynną keratyną, dlatego skutecznie wygładza i regeneruje pasma. Delikatna konsystencja sprawia, że włosy nie są obciążone.
To nie jedyny kosmetyk firmy Schwarzkopf, ponieważ polubiłam również odżywką w sprayu Gliss Kur, Oil Nutritive. W jej składzie znajdziemy aż 8 olejków oraz płynną keratynę. Dzięki niej moje włosy nie sprawiają problemów podczas rozczesywania, a dodatkowo przestały się puszyć.
Oczywiście w mojej pielęgnacji nie mogło zabraknąć olejku do końcówek. Od dłuższego czasu używam wyłącznie Isana Oil Care Haarol, który jest moim hitem. To niepozorne cudo poza wygładzeniem i dociążeniem pasm zapewnia im niesamowity blask.

Co pojawi się na mojej głowie w okresie świątecznym?
Zapewne rozpuszczone, podkręcone włosy, przód musi być koniecznie spięty, aby pasma nie spadały mi na twarz.


Jestem ciekawa, czego obecnie używacie i polecacie.
Znacie moich ulubieńców?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.