niedziela, 17 września 2017

Szybkie i skuteczne oczyszczenie skóry nosa. Czy to możliwe? Recenzja plastrów Multi BioMask.

Komu nie zależy na idealnie czystej skórze nosa? Wągry są, a raczej były moim utrapieniem od dłuższego czasu. Plastry stosuję od gimnazjum i sprawdziłam już wiele firm, ale nie znalazłam topowego produktu, który by mnie zadowolił w 100%.
Miesiąc temu zakupiłam z polecenia siostry pierwsze opakowanie rewelacyjnych plastrów Multi BioMask, o których dziś napisałam.
O produkcie:
Multi BioMask to specjalistyczne preparaty skomponowane pod kierunkiem profesjonalistów, koncentrujące się na skutecznej, holistycznej pielęgnacji i odpowiadające na szerokie spektrum potrzeb skóry. Głęboko Oczyszczające Plastry na Nos to idealne rozwiązanie dla skóry wymagającej oczyszczenia dodatkowej ochrony przed nadmiernym wydzielaniem sebum. Plastry Multi BioMask to połączenie dwóch unikalnych substancji oczyszczających zamkniętych w plastrach wykonanych z ochronno-łagodzących składników roślinnych o idealnie dopasowanym kształcie, aby jak najskuteczniej oczyściły i wygładziły skórę. Dzięki zawartości Aktywnego Węgla z pędów bambusa plastry wydobywają zanieczyszczenia, zapobiegają powstawaniu nowych zaskórników i regulują wydzielanie sebum. Nawilżający Wyciąg z Oczaru Wirginijskiego działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie.
Przebadano dermatologicznie.
Opakowanie: W saszetce z całkiem ładną szatą graficzną znajduje się 6 osobnych opakowań, które są zaopatrzone w plasterki. Te zaś są umieszczone na sztywnej folii, która chroni je przez zniszczeniem. Plaster przyklejamy do nosa gładką, czarną stroną, która nie zawiera klejącej warstwy. Ważną rolę odgrywa tutaj zwilżona skóra, która przyciąga materiał niczym magnes. Sam plaster jest świetnie wycięty, kształt idealnie przylega do nosa, nie odstaje i nie zsuwa się z niego.

Zapach: Produkt posiada dość wyczuwalny aromat węgla, mnie on zupełnie nie przeszkadza.

Sposób użycia: 1. Oczywiście na początku należy umyć twarz (niekiedy polecam zrobić parówkę, aby rezultat był lepszy). Ważnym punktem jest zwilżona skóra nosa, ponieważ dzięki niej plaster odpowiednio przylega do nosa.
2. Przykładamy produkt czarną stroną do skóry i porządnie dociskamy. W razie problemów z nietrzymaniem się produktu polecam go delikatnie zwilżyć nasączonym wacikiem.
3. Odpowiednio nałożony plasterek trzymam około 15 minut, aż materiał będzie suchy i twardy.
4. Po wszystkim ściągam go delikatnie, a pozostałe zabrudzenia zmywam wodą i tonizuję skórę.

Działanie: Jeszcze nigdy nie spotkałam tak skutecznych plastrów, które usuwają sporo zanieczyszczeń. Już przy pierwszym użyciu mogę zauważyć, że produkt skutecznie wyciągnął większość nieprzyjacieli, a skóra jest niezwykle gładka i oczyszczona.
Ściąganie produktu jest odczuwalne, ale ból jest bardzo delikatny i towarzyszy w okolicy kącików nosa. Polubiłam go za fakt, że nie podrażnia skóry, a także nie powoduje zaczerwienienia.

Cena i dostępność: Produkt do 19.09.2017 roku jest na promocji w drogerii Rossmann, gdzie kosztuje 10,99 zł. Cena regularna wynosi 13,99 zł, czyli około 2,33 zł za sztukę.
Uważam, że kwota jest naprawdę korzystna, zwłaszcza że produkt przynosi znakomite rezultaty.

Podsumowanie: Regularne stosowania przynosi znakomity efekt, skóra wygląda znakomicie, a nałożony podkład prezentuje się rewelacyjnie. Sądzę, że znalazłam idealny produkt, który za długo zagości w mojej kosmetyczce.

Znacie je?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.