czwartek, 21 września 2017

Głęboko oczyszczająca maseczka z olejkiem arganowym od 7th Heaven. Hit czy kit?

W mojej kosmetyczce pozostały ostatki ze sporego zbioru mazideł 7th Heaven. Po gorącej i relaksującej kąpieli nabrałam ochoty na głęboko oczyszczającą maskę z olejkiem arganowym. Na początku byłam pewna, że przez olej będzie miała działanie nawilżające, więc jej właściwości wzbudziły we mnie prawdziwą ciekawość.
Czy jest warta zakupu? Dowiecie się tego w recenzji.
O produkcie:
Głęboko oczyszczająca maska z olejkiem arganowym przeznaczona jest dla skóry tłustej i mieszanej. W jej skład wchodzą; jagody acai, ziarna arganowca oraz owoce dzikiej róży. Zadaniem produktu jest oczyszczenie porów i zrównoważenie poziomu sebum na naszej twarzy.

Opakowanie: Zapewne większość osób zachwyca się szatą graficzną saszetki oraz bezproblemowym otwieraniem opakowania, ponieważ nie musimy używać do tego procesu nożyczek. Wewnątrz mieści się 15 ml mazi, która wystarcza mi na 2-3 zabiegi.

Konsystencja: Gęsta, kremowa maska o beżowym odcieniu przypomina mi mocno kryjący podkład ze względu na odcień. Na twarzy wygląda niczym Dermacol, żartowałam z mamą, że ukrywa wszelkie niedoskonałości w 100%.
Produkt świetnie rozprowadza się po twarzy, po upływie 15-20 minutach zmienia swój kolor na biały i nie sprawia problemów podczas zmywania.

Zapach: Ciężko mi go określić, jest lekko perfumowany i całkiem przyjemny.
Nie jest do końca naturalny, lecz mnie to nie przeszkadza.

Działanie: Maska po zastygnięciu nie powoduje ściągnięcia skóry, a po zmyciu jej nie podrażnia. Skóra na twarzy jest za to cudownie oczyszczona i świeża, bije od niej niesamowity blask. Głęboko oczyszczające mazidło świetnie sprawdzi się w przypadku osób posiadających cerę mieszaną i tłustą, ponieważ kosmetyk dobrze usuwa nadmiar sebum, dzięki czemu skóra przestaje się błyszczeć.

Cena i dostępność: Maseczki 7th Heaven są oczywiście dostępne w drogeriach stacjonarnych i internetowych, a ich cena wynosi 5-7 złotych.

Posumowanie: Jestem niesamowicie zadowolona z efektu, skóra jest niesamowicie gładka i miękka, uważam, że produkt idealnie sprawdzi się przez ważnymi wyjściami. Maska arganowa sprawia, że skóra wygląda fantastycznie, a dodatkowo jest przygotowana pod precyzyjny makijaż.

Lubicie maseczki oczyszczające?
Którą firmę i wersję polecacie najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.