piątek, 8 września 2017

🍓MUS DO CIAŁA-TRUSKAWKOWY JOGURT OD ORGANIC SHOP.🍓

Zauważyłam, że mam słabość do kosmetyków, które pachną jak owoce. Nie mogłam się oprzeć przed wyborem musu do ciała o armacie truskawek i mleka od firmy Organic Shop. To już ostatni produkt z mojego zamówienia, ale obecnie rozglądam się za produktami, których jestem niesamowicie ciekawa.
O produkcie:
Ten delikatny mus do ciała na bazie organicznego ekstraktu z truskawek i protein mleka, nasyca skórę witaminami i mikroelementami efektywnie ją tonując. Sprawia, że staje się ona aksamitnie miękka.
Nie zawiera parabenów i silikonów.

Skład : Aqua, Coco-Caprylate Caprate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Capryli/Capric Triglyceride, Octyldodecanol, Fragaria Vesca Fruit Extract, Hydrolyzed Milk Protein, Rubus Idaeus Fruit Extract, Mel, Tocopherol, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Limonene, Linalool, Geraniol, CI 77491

Opakowanie: Plastikowy słoiczek o pojemności 250 ml jest całkiem poręczny i ma przyjemną szatę graficzną. Mam jednak zastrzeżenie dotyczące sposobu zamknięcia. Żałuję, że produkt nie został zabezpieczony folią ochronną lub zakręcaną pokrywką. Właśnie dlatego zamawiam kosmetyki Organic Shop online, ponieważ wiem, że w drogeriach niektórzy lubią je otwierać i wąchać. Zwykłe wieczko jest bardzo niepraktyczne i obawiam się, że opakowanie nie przetrwałoby długich podróży w torbie.

Konsystencja: Jasnoróżowy mus wygląda jak jogurt truskawkowy. Delikatna i lekka konsystencja w ekspresowym tempie wchłania się w głąb skóry i nie pozostawia lepkiej warstwy.
Zapach: Po otwarciu opakowania uwalnia się słodki aromat, który przypomina mi przepyszny jogurt lub owocowy deser lodowy. Zapach jest bardzo trwały i utrzymuje się na skórze przez wiele godzin.

Działanie: Przyjemna konsystencja sprawdziła się w moim przypadku bardzo dobrze, ponieważ nie przepadam za ciężkimi i tłustymi mazidłami.
Skóra po wmasowaniu truskawkowego musu była przyjemnie miękka i gładka, czułam również, że jest dobrze nawilżona przez długi czas.

Cena i dostępność: Tak resztę produktów, mus także pochodzi ze sklepu Biogo, gdzie kosztuje 8,33 zł. Sklep świetnie zabezpiecza przesyłki, więc bez obaw można zamawiać u nich produkty.

Podsumowanie: Muszę przyznać, że dzięki pięknemu aromatowi mam mobilizację do regularnego używania produktów nawilżających. Dzięki temu moja skóra jest w lepszej kondycji, ponieważ zawsze miałam problem z przesuszonymi rejonami na ciele.
Produkt zdecydowanie przypadł mi do gustu.

Poznałyście może truskawkowe cudo Organic Shop?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.