wtorek, 7 kwietnia 2015

Pielęgnacja z firmą PILOMAX?

Po dłuższym stosowaniu i testowaniu mam już pełen obraz produktów Pilomax.
Tym razem testowałam zestaw nr.2 w zielonych tubkach. 

Chciałabym podziękować firmie PILOMAX,za uprzejmość oraz możliwość przetestowania kosmetyków do włosów. 

Pielęgnacja krok 1. - szampon łagodnie myjący włosy ciemne
SKŁADNIKI: GLICERYNA
DZIAŁANIE: Szampon do codziennej pielęgnacji włosów farbowanych ciemnych. Delikatnie myje włosy i skórę głowy. Nawilża włosy i wygładza ich powierzchnię, nadaje im połysk. Poprawia wygląd włosów.

Szampon ma bardzo dobry i przyjazny dla naszych włosów skład. Tubka wygląda tak samo jak w serii oczyszczającej. Produkt jest wydajny mimo,że tubka zawiera tylko 70ml. 
Mimo,że nie zawiera SLS na włosach powstaje dużo piany :) Już przy najmniejszej ilości możemy umyć całe włosy. Świetnie zmywa wszelkie maski i oleje.
Po umyciu i wyschnięciu możemy zauważyć różnicę, stają się miękkie gładkie oraz błyszczące.
Dobrze oczyszcza skalp oraz włosy, jednak musimy nałożyć po nim odzywkę bo włosy są "skrzypiące" i ciężko je rozczesać. 
Zapach przyjemny, przypomina mi owoce :) Nie pozostaje długo na włosach,a szkoda.
Co do świeżości włosów... Jestem niezwykle zaskoczona! Włosy pozostają znośne nawet do 3 dni co w moim przypadku jest sukcesem. 
Szampon wystarczył mi spokojnie na ok. 1,5miesiąca przy regularnym stosowaniu.



Pielęgnacja krok 2. - odżywka zawierająca keratynę i skrzyp polny, której zadaniem jest nadanie połysku, grubości i wygładzenie włosów ciemnych
SKŁADNIKI: KERATYNA, SKRZYP POLNY, PANTENOL, WITAMINA B5, GLICERYNA
DZIAŁANIE: Odżywka do włosów farbowanych ciemnych do stosowania po każdym myciu. Pogrubia włosy bez obciążania. Naprawia uszkodzenia włosów, zapobiega ich łamliwości i rozdwajaniu. Nadaje włosom sprężystość i połysk.


Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona odżywką. Nakładałam ją zawsze po umyciu włosów ww szamponem. Pozostawiałam według zalecenia producenta na ok. 1-3minuty. Włosy po zmyciu odzywki są nie z tej ziemi. W świetle cudownie błyszczą,są miękkie i gładkie. 
Nie zauważyłam aby obciążała włosy czy przyspieszała ich przetłuszczanie. 
Biała gęsta konsystencja łatwo rozprowadza się na włosach, nie ma problemu z spływaniem. 
Nie ma problemów z zmyciem odzywki. 
Niestety odzywka skończyła się szybciej niż szampon :( 

Podsumowując:
Jestem pozytywnie zaskoczona produktami firmy Pilomax. Słowa producenta spełniają się całkowicie, każda z Nas powinna być zadowolona z produktów :)
Kondycja włosów polepszyła się, kolor na włosach trzyma się dłużej. 
Włosy są zadbane i lejące czyli takie o jakich marzyłam :)


Dziewczyny na dniach założyłam INSTAGRAM :)
www.instagram.com/xmagda94x

Serdecznie zapraszam :* :)
Miłego dnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.