czwartek, 30 kwietnia 2015

10 kosmetyków za mniej niż 10zł.

Nie trzeba mega drogich kosmetyków,aby być zadowoloną. Wchodząc do drogerii możemy zauważyć wiele tanich produktów,które są warte wypróbowania.
Lubię wyszukiwać kosmetyczne perełki :)
Na 100% każda z Nas ma kilka ulubionych mazideł za mniej niż 10zł :)

1.Zaczniemy od lakierów do paznokci. Polubiłam te z firmy Quiz Flash Collection oraz lakiery Revers.
Są trwałe, mają śliczne kolory oraz są tanie jak barszcz! Kosztują tylko 3zł.
Możemy dostać je w większości sklepów "Wszystko po..."
Mają wiele wariantów kolorystycznych o wielu wykończeniach. Każda z Nas dobierze sobie odpowiedni ocień :)

2.Puder Sensique. 
Każda lub większość z Nas zna,używała, a może i lubi puder firmy Sensique.
Używałam zarówno wersji Mat jak i rozświetlającej. 
Kosztuje teraz w granicy 7-8zł. Pamiętam gdy kupowałam go za 5zł :D
Puder bardzo ładnie matuje jak i rozświetla cerę. Można go dostać w drogeri Natura bez większego problemu.

3.Rozświetlacz w płynie W7.
Od kiedy kupiłam ten rozświetlacz na stronie cocolita, nie wyobrażam sobie go nie używać.
Bardzo łatwo można rozsmarować go na skórze. Nie zawiera dużych błyszczących drobinek więc nie wygląda tanio i tandetnie. Kosztował ok.9zł
Po nałożeniu na buźkę, ta wygląda zdrowo promiennie. Kości policzkowe sa podkreślone :)

4.Lakier do ust BeBeauty.
Jakoś w marcu dorwałam w Biedronce lakier do ust w kolorze fuksjowym. Mam totalną szajbę na punkcie tego koloru! Mogę mieć tysiące odcieni o różnym wykończeniu :)
Pomadka ma bardzo fajną wyprofilowaną gąbeczkę która dopasowywuje się do kształtu ust. 
Jest trwały i pięknie prezentuje się na ustach. Oczywiście nie zapominajmy o trwałości.
Niestety bardzo bardzo ubolewam,że nie dorwałam 3 pozostałych odcieni :( 
Kupiłam go już na wyprzedaży za 4,95zł. 

5.Cienie Technic
Bardzo spodobała mi się kolorystyka tych cieni. Bardziej "tęczową" electric dorwałam pod koniec wakacji. Była to moja "pierwsza" większa paletka cieni. 
Nie oczekiwałam od nich zbyt wiele,ponieważ myślałam,że za 9,50zł nic dobrego nie dostanę.
Cienie w obu paletkach są super napigmentowane i dają radę przez cały dzień. Nawet w najnudniejszym brązowym makijażu wkradnie się kolorowa nutka np. fiolet,bordo czy turkus.
Jeśli macie ochotę na tanią paletkę cieni ponieważ dopiero zaczynacie przygodę z makijażem, serdecznie polecam.

6.Tusz Lovely Pump Up.
O tym przyjemniaczku chyba nie musze nikomu mówić?
Za ok.9zł kupimy świetny tusz! Pogrubia,wydłuża. Rzęsy wyglądają świetnie, przy dwóch warstwach mamy efekt mini sztucznych rzęsisk. 
Bardzo polubiłam się z nim i podczas promocji kupię następne 3,zaś te pójdą do pojemniczka z nazwą DENKO. 

7.Podkład Ingrid Mineral Silk&Lift.
Gdy jeszcze chodziłam do szkoły,nie miałam kasy. Potrzebowałam nowego podkładu na studniówkę. Kupiłam go w ciemno i... przepadłam. 
Bardzo ładnie kryje już przy pierwszej warstwie. Podoba mi się efekt "zdrowej,odżywionej,promiennej" skóry. Nie zawiodłam się na nim przez całą studniówkę.
Bardzo czesto do niego wracam,ponieważ jest lekki.
Kosztuje ok.7zł i można dostać go w sklepach chemicznych oraz drogerii Wispol.

8.Eyeliner w żelu Saffron.
Może trudno uwierzyć,ale jest to mój pierwszy eyeliner w żelu. Z mazidłem dostajemy pędzelek,którym można zrobić zgrabną kreseczkę. Kosztował mnie ok.10zł i kupiłam go w sklepie cocolita.
Miałam problem z spływającą jaskółką. Dzięki niemu problem zniknął. Jest trwały w kolorze nasyconej mocnej czerni.

9.Cień Intense Effect Manhattan.
Kupiłam go już chwilkę temu i zapomniałam o nim,ponieważ w ruch poszła paletka Sleek Vintage Romance. Cień kupiłam za mniej niż 3zł w Pepco.
Jest cudownie napigmentowany! Gdy jesteście posiadaczkami zielonych oczu,pięknie wydobędzie głębię koloru. 
Pomimo niskiej ceny,cień jest trwały. Jest tak bardzo wydajny,że denka nie widać! :)
Nie bójcie się o błyszczące drobinki! Posiada satynowe wykończenie.

10.Płyn micelarny BeBeauty.
Na koniec najlepsze! Jedyny produkt do demakijażu,który nie podrażnia moich oczu. Super oczyszcza twarz z makijażu. Poczujemy znaczne odświeżenie :)
Można go kupić w Biedronce za ok.5zł.
Nie muszę go chyba przestawiać? :)

Dziewczyny,czy znacie któryś z podanych kosmetyków?
Może także je lubicie? A może skusicie się na zakup któregoś z wyżej wymienionych? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.