czwartek, 23 kwietnia 2015

Jak kupować na promocjach i nie dać się oszukać :)

Wchodząc do pewnej drogerii olśniło mnie,że sklepy robią Nas w tzn. bambuko. Zauważyłam,że mimo promocji kosmetyki kosztują niemal tyle samo, bo zawyżono pierwotną cenę.

Zaczęły się właśnie promocje w wielu drogeriach. Trzeba jednak być czujnym,aby zyskać oraz nie tracić.
Gdy wchodzimy do drogerii, pierwsze co rzuca się Nam w oczy to piękne kolorowe szafy z kolorówką i oczywiście zapełniłybyśmy koszyki do pełna (tylko co z tą kasą) :D
Aktualnie trwają promocje -49%,ale czy na pewno aż tyle obniżone są ceny?
W Rossmannie podczas promocji w zeszłym roku zauważyłam zawyżone ceny niektórych kosmetyków.
Szafy z droższymi malowidłami miały zmienioną cenę nawet do 10zł. 
Oczywiście wiele kosmetyków można było dostać w atrakcyjnych cenach,lecz należy patrzeć na ceny czy aby w internecie nie kupimy ich taniej.
Nie dajcie się zwieść także "dodatkowi za darmo" np. kupujesz szampon a odżywka gratis. 
Gdy popatrzymy na ceny, niekiedy taniej kupimy oba produkty osobno :)
Oczywiście musimy patrzeć,czy aby nasze kosmetyki są w całości.
Wiele osób "maca" czyste malowidła mimo,że mamy tester.
Jeśli cena wydaje się Nam podejrzana,warto wybrać się do innej drogerii i sprawdzić czy nie kupimy czegoś taniej :)
Tak więc Drogie Panie śledzimy gazetki :)

Tak dla przypomnienia wrzucam rozpiskę promocji w Rossmannie.

24.04 - 29.04.2015 (podkłady, pudry, bronzery, rozświetlacze, róże i korektory do twarzy)
30.04 - 5.05.2015 (tusze, kredki do oczu, cienie, eyelinery)
6.05 - 10.05.2015 (szminki, kredki do ust, lakiery i odżywki do paznokci)


W Hebe zaś:
13.04-03.05 (50% zniżki na drugi produkt Loreal,Garnier.Maybelline,Mixa)

Natura:
do dnia 29.04 trwa promocja -40% na kosmetyki do makijażu

Mimo,że nie szaleję teraz w drogerii (bo nie mam pieniążków swoją drogą) życzę każdej udanych łowów :)
Czekam na relacje! :*
Ja pewnie po 04.05 zacznę szaleństwo gdy dostanę pieniążki :D
Zapierałam się,że nie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.