poniedziałek, 4 września 2017

Miękkie i gładkie stopy w zaledwie 20 minut!? Skarpetki nawilżające 7th Heaven.

Uważam, że latem stopy muszą prezentować się nienagannie, ponieważ przez długi czas są wystawione na światło dzienne. Latem chodzę w paseczkach lub japonkach, dlatego zawsze muszę być gładkie i miękkie. Za oknem już niestety jesienna pogoda, więc czas na regenerację.Już jakiś czas temu po raz pierwszy wypróbowałam skarpetki nawilżające 7th Heaven, które okazały się całkiem przyjemne.
O produkcie:
Zawierają nawilżające masło shea oraz olejek migdałowy, które odżywiają suchą skórę i regenerują spękane i zrogowaciałe pięty. Ekstrakt z mięty pieprzowej odświeża stopy, a soja zatrzymuję wodę w naskórku.

Opakowanie: 7th Heaven są mistrzami w projektowaniu szat graficznych, które przyciągają wzrok i zachęcają do zakupu. Wewnątrz saszetki znajduje się 1 para skarpetek. Uważam, że spokojnie ubiorą je osoby noszące rozmiar 42, sama noszę 39 i miałam jeszcze sporo luzu.
Produkt polubiłam za prostą, a praktyczną naklejkę, która przytrzymuje skarpetki na wysokości kostek. Dzięki temu nie zsuwają się i nie trzeba ubierać dodatkowych skarpetek, aby utrzymać je na miejscu.

Konsystencja: Jak już wspominałam, opakowanie skrywa skarpetki wykonane z folii, wewnątrz zaś skrywa się grubsza warstwa przypominająca włókninę. Nasączona jest oczywiście odżywczym, białym kremem, który świetnie otula całą stopę.
Zapach: Delikatny aromat przypominający kwiaty jest niezwykle subtelny i umila domowe spa.

Działanie: Po lecie moje stopy potrzebowały natychmiastowego nawilżenia, które otrzymałam po upływie 20-25 minut. Po ściągnięciu skarpetek resztę kremu wmasowałam w skórę, która była cudownie gładka i miękka. Produkt faktycznie działa, a rezultat jest satysfakcjonujący. Uważam jednak, że produkt może nie poradzić sobie u osób, które zmagają się z mocno wysuszonymi i popękanymi piętami. '

Cena i dostępność: Kosmetyki 7th Heaven można zakupić w drogeriach stacjonarnych, sama ich poszukam, ponieważ działanie przypadło mi do gustu.
Niestety nie mam pojęcia, ile kosztują, ponieważ dostałam je w paczuszce z kosmetykami.

Podsumowanie: Osobiście jestem zadowolona z otrzymanego rezultatu, sądzę, że produkt przyniesie trwalsze efekty podczas regularnego stosowania.
Kosmetyk świetnie sprawdzi się podczas większych wyjść, gdy chcemy włożyć buty z odkrytą piętą lub palcami.

Lubicie produkty tego typu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.