środa, 16 grudnia 2015

Czuję się jak księżniczka :)

Właśnie otworzyłam kopertę,a w niej znalazłam cudowną biżuterię! Zamawiając ją nawet nie pomyślałam,że będzie wyglądać tak ślicznie.
Już nie raz przekonałam się,że Born Pretty Store posiada świetną biżuterię. Tym razem wybrałam dwa bogato zdobione naszyjniki,które są dość uniwersalne i można dopasować je do większości kreacji.
Pierwszy złoto kremowy naszyjnik oczarował mnie ponieważ wygląda lepiej niż na zdjęciach.
Jest dobrze wykonany i nie widzę uszkodzeń.
Druga pastelowo różowa kolia również przeszła moje oczekiwania. Tutaj znajdziemy tasiemkę zamiast łańcuszka.
Jasno różowa tasiemka jest wykonana z dobrego twardszego materiału i mam pewność,że nie popruje się przy pierwszym noszeniu. Posiada biało,różowo miętowe kamyczki,które mienią się w świetle.
Wygląda cudownie zarówno przy codziennej jak i eleganckiej stylizacji.

Oba idealnie wpasują się w świąteczną stylizację.

Jak podobają się Wam moje naszyjniki? :)

Tutaj znajdziecie linki do obu produktów:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.