wtorek, 10 listopada 2015

Najlepsza przesyłka od Born Pretty Store.

Już dwa razy zamawiałam paczuszkę od BPS. Za trzecim razem trafiłam na najlepsze produkty,które bardzo przypadły mi do gustu.
Dzięki uprzejmej Jenny mogłam wybrać kilka produktów spośród biżuterii.
Ja jako zawodowa sroka,poszperałam i wyszukałam trzy błyskotki.
Pierwszy do koszyczka trafił cudowny naszyjnik,który ożywi każdą nudną stylizację. 
Jest bardzo fajnie wykonany, wszystko trzyma się na swoim miejscu.
Kolia wysaszana jest imitacją diamencików i pereł.
Następnie wybrałam zestaw bransoletek, miałam na nie ochotę od dłuższego czasu.
Podobny zestaw widziałam w H&M,ale cena powalała. Nie dałabym za nie 40zł, do wyboru było kilka wersji kolorystycznych.
Jako ostatnie zamówiłam słodkie kolczyki w kształcie motylka.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona wykonaniem biżuterii.
Wszystko jest świetnie dopracowane,nic nie odpada i wygląda bardzo przyjemnie.
Paczuszka przyszła do mnie aż z Szanghaju,a była w lepszym stanie niż byłaby wysłana z Polski.
(Czy tylko ja mam genialnego listonosza,który chciał do małej skrzynki wsadzić sztywną kopertę A4?)
Biżuteria była zabezpieczona i nie została uszkodzona w transporcie.
Tutaj są linki do biżuterii gdyby wpadła Wam w oko :)
http://www.bornprettystore.com/diamond-pendant-necklace-crystal-rhinstone-jewelry-bling-beauty-necklace-p-20777.html


Mam dla Was również -10% zniżki na zakupy w sklepie Born Pretty Store.
http://www.bornprettystore.com/


1 komentarz:

  1. Ja rzadko kiedy kupuję takie rzeczy przez internet, ale to pewnie dlatego że jestem facetem kosmetyki aż tak bardzo nie są mi potrzebne. Oczywiście sam sklep internetowy to bardzo fajne rozwiązanie i jestem zdania, że wielu z nas z nich korzysta. Sam jestem właścicielem sklepu www i jedyny mały problem to było jaką firmę opodatkowania mam wybrać https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/jaka-forme-opodatkowania-wybrac-dla-sklepu-internetowego/ ale udało mi się to rozwiązać.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.