piątek, 6 listopada 2015

Jak skompletować hybrydowe wyposażenie?

Hybrydy stają się coraz modniejsze. Są niezwykle wygodne,bo od razu po wykonaniu manicuru możemy wrócić do pracy i nie obawiać się o odciski i odpryśnięcia.
Można wykonać go w salonie lub w domu.
Coraz więcej dziewczyn zamawia własny zestaw.
Gdy wybierałam swój, nie do końca wiedziałam do jest potrzebne.
Chcę pomóc każdej dziewczynie,która planuje taki zakup.

1.Lampa UV
Jedna z najważniejszych rzeczy. Bez niej nie wykonamy manicuru.
Najlepiej wybrać lampę UV 36W, paznokcie już po 2minutach stają się twarde.
Lampa taka kosztuje w granicy 30-70zł, dla niecierpliwych polecam lampę LED.
Jest o wiele droższa,bo kosztuje już ponad 100zł, jednak wiem że nie utwardza każdego lakieru.

2.Baza i top
Bez dobrej bazy i topu nie ma manicuru. Właśnie dzięki nim,lakier nie odchodzi płatami.
Polecam kupić bazę i top firmy Semilac 7ml lakier kosztuje ok. 27zł
Osobiście do gustu bardzo przypadł mi zestaw Silcare Garden of Colour. Za 15ml lakiery,które można dostać w zestawie,zapłacimy 44zł

3.Lakier
Oczywiście potrzebny jest także kolorowy lakier. Dla początkujących polecam te z Semilaca.
Ja jestem wierna firmie Silcare Colour It!
Semilac 7ml kosztuje 2 granicy 29zł,zaś Colour It! tylko 5zł.

4.Cleaner
Płyn,który używamy do przemycia paznokcia. 
Jest to preparat odtłuszczającym,którym przemywamy paznokieć zaraz po zmatowieniu oraz po wykonanym manicurze.

5.Aceton
Dzięki niemu jesteśmy w stanie usunąć hybrydę. 

6.Primer
Mój najlepszy przyjaciel. Produkt,który ułatwia przyczepność każdego lakieru.
Przy jego pomocy,lakier nie odpada i wytrzymuje znacznie dłużej. Nawet najtańszy lakier trzyma się ponad 2tygodnie.

7.Blok polerski,drewniane patyczki,pilniczek
Przybory potrzebne do obróbki paznokcia. 
Patyczkami odsuwamy skórki, blokiem matowimy paznokieć,zaś pilniczkiem nadajemy kształt.

8.Płyn do zmiękczania skórek
Kolejny potrzebny produkt. Aby skórki nie nachodziły na paznokieć,należy je usunąć.
Nie polecam wycinania. Wolę je odsuwać. 
Bardzo polubiłam żel Eveline oraz Manhattan.

9.Oliwka
Po wykonanym dziele należy odżywić przesuszone skórki.

Mam nadzieję,że pomogłam każdej dziewczynie która planuje zakup zestawu.
A które z Was mają już własny ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.