środa, 8 lipca 2015

Wakacyjny haul :3

Po załatwieniu wielu spraw, wybrałam się na małe zakupy. Niestety wszystko kończy się na raz.
Czekam właśnie na dwie małe przesyłeczki,które mam nadzieję dojdą na dniach.
Miałam troszkę czasu,więc wybrałam się na zakupy do galerii.
Początkowo szukałam luźnych spodni,idealnych na gorące dni. Nigdzie nic nie znalazłam więc postanowiłam wybrać się do Pepco i Rossmanna.
Każdy produkt został o dziwo kupiony po przemyśleniach i bez wyrzutów sumienia :D
W PEPCO kupiłam słodkie,chociaż lekko tandetne japonki za 4,99zł :D
W Rossmannie dorwałam balsam brązujący Kolastyna za 11.49zł i ulubiony zmywacz Isana za ok. 6zł.
W Carrefourze chwyciłam waciki i kartę pamięci do aparatu.
Tak <3 W końcu mam nową cyfrówkę :) 
Biedronka zaskoczyła mnie mega pozytywnie. Za 10zł kupiłam metaliczne tatuaże. W środku znajdują się dwa arkusze :) 






Widziałyście może tatuaże z Biedronki ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.