piątek, 13 lipca 2018

Nie zapomnij o ochronie ust. Nowa pomadka Tisane SPORT z filtrem SPF 30.

Lato sprzyja wycieczkom rowerowym, wypadom na rolki czy basen, zimą zaś stawiamy na narty, łyżwy czy zabawy w śniegu. Często zapominam o odpowiedniej ochronie ust, zwłaszcza o używaniu filtrów. Muszę przyznać, że jest to ogromny błąd, ponieważ mam tendencję do gryzienia skórek, które są przesuszone przez słońce, wiatr lub chłód.


Opakowanie: Pomadka ochrona została zabezpieczona plastikiem przytwierdzonym do kartonika. Skuwka nie zsuwa się (nawet podczas noszenia w torebce), a mechanizm wysuwania działa bez zarzutu. Na opakowaniu znajdziemy oczywiście najważniejsze informacje o produkcie, całość posiada minimalistyczną szatę graficzną.

Zapach: Ciężko mi porównać aromat pomadki do znanych nut (nie jest to typowo owocowy zapach). Delikatna, subtelna słodkość zdecydowanie przypadła mi do gustu, wyczuwam ją na ustach podczas noszenia.

Konsystencja: Balsam do ust o kremowej barwie zaskoczył mnie podczas pierwszego kontaktu, ponieważ sztyft jest naprawdę twardy. Obawiałam się, że nałożenie produktu będzie wręcz niemożliwe, jednak produkt idealnie sunie po ustach. Pozostawia na nich cienką, bezbarwną warstewkę, która przez kilka godzin chroni delikatne wargi.
Cieszę się, że kosmetyk nie bieli, ponieważ produkty z filtrami pozostawiają widoczne ślady, które nie do końca mi odpowiadają.


Działanie: Na podstawie kilkutygodniowych testów mogę stwierdzić, że pomadka całkiem przyjemnie radzi sobie podczas upalnych, słonecznych dni. Usta pozostają nawilżone i odżywione, filtr o mocy SPF 30 skutecznie chroni przed promieniami.

Cena i dostępność: Koszt kosmetyki waha się w granicy 13-14 zł. O produkty należy pytać w aptekach lub drogeriach Hebe i Jasmin.

Podsumowanie: Za kilkanaście złotych możemy kupić porządny balsam nawilżający, który dodatkowo chroni ze względu na filtr. Uważam, że kosmetyki Tisane są warte uwagi, ponieważ jeszcze nigdy mnie nie zawiodły.

Pamiętacie o całorocznej ochronie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.