czwartek, 19 lipca 2018

Idealny kosmetyk dla miłośników owocowych produktów. Peeling do twarzy borówka, delikatne złuszczanie i pielęgnacja, Biolove.


Jeszcze zimą zrobiłam spore zapasy peelingów, wśród nich oczywiście znalazła się wersja borówkowa od Biolove, która świetnie sprawdziła się w pielęgnacji twarzy. Wcześniej miałam okazję zapoznać się ze słodką malinką, która bardzo przypadła mi do gustu.


O produkcie:
Peeling do twarzy nawilżający i odżywczy. Dzięki zawartości ekstraktu z borówki działa intensywnie antyoksydacyjnie na skórę twarzy. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów, alergenów.

Skład:
AQUA,ALUMINA,PERSEA GRATISSIMA OIL,HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL ,PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL,CETYL ALCOHOL,ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL,CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN,GLYCERYL STEARATE ,STEARIC ACID ,VACCINIUM MYRTILLUS FRUIT EXTRACT ,ROSA MOSCHATA OIL,SODIUM LAUROYL GLUTAMATE ,BENZYL ALCOHOL ,PARFUM,DEHYDROACETIC ACID, CI14720,CI 42090

Opakowanie: Mała i poręczna tubka wykonana z przeźroczystego plastiku mieści w sobie 75 ml produktu. Otwór opakowania został zabezpieczony (jak w przypadku past do zębów), dzięki temu mam pewność, że produkt dotarł do mnie w nienaruszonym stanie. Szata graficzna jest prosta, schludna, bardzo przypadła mi do gustu.

Zapach: Uwielbiam owocowe kosmetyki, dlatego wersja z borówką musiała znaleźć się w moich rękach, a raczej na twarzy. Produkt pachnie niczym świeżo zebrane plony, aromat pieści zmysły i umila domowe spa.

Konsystencja: Tutaj produkt nie różni się prawie niczym od wersji malinowej. Jasnofioletowy krem z mnóstwem mikroskopijnych drobinek korundu jest niepozorny. Produkt na pierwszy rzut oka wydaje się delikatny, a w rzeczywistości jest genialnym ścierakiem.

Działanie: Według zaleceń producenta, nakładałam peeling na oczyszczoną cerę, a następnie po 1-2 minutach dokładnego ścierania pozostawiałam go na twarzy na następne 5 minut.
Muszę przyznać, że jest to jeden z najlepszych produktów, ponieważ dokładnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia oraz suche skórki. Mam wrażenie, że po zmyciu od skóry bije naturalny blask, uwielbiam idealnie gładką i perfekcyjnie oczyszczoną cerę.
Przez kilka minut twarz może być delikatnie zaczerwieniona (nieprzyjemny odcień bardzo szybko znika), jednak produkt jej nie podrażnia i nie przesusza.

Cena i dostępność: Miałam to szczęście, że zakupiłam go na sporej promocji, dlatego za peeling zapłaciłam ok. 6-7 zł. Obecnie cena regularna sięga 22 zł.
Kosmetyki Biolove można zakupić jedynie w drogerii Kontigo, zarówno stacjonarnie jak przez internet.

Podsumowanie: Wersja borówkowa rozkochała mnie w sobie. Czarujący, soczysty aromat i rewelacyjnie działanie sprawiło, że po zdenkowaniu opakowania zakupię go ponownie.

Który peeling jest Waszym ulubieńcem?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.