piątek, 6 lipca 2018

10 lakierów za około 10 złotych. Moje typy na letnie paznokcie.

Lato pełną parą, a posty paznokciowe cieszą się sporym zainteresowaniem. W tym poście postanowiłam podsunąć Wam kilka propozycji, czyli opowiem o 10 lakierach za około 10 złotych, które powinny znaleźć się na Twojej płytce.



Na pierwszy rzut oczywiście niezastąpione lakiery holograficzne od marki Avon w trzech, interesujących odcieniach. Tradycyjny szary, który mieni się milionem drobinek, interesujący róż oraz lawendowy fiolet.
Produkt wzbudzi zachwyt szczególnie w słoneczne dni, ponieważ połyskująca tafla przykuwa wzrok. Uważam, że jest to idealny produkt dla każdej sroki.
Cena: ok. 10 zł, wszystko zależy od promocji.

Uważam, że mocny oranż od Pablo Color idealnie podbije letnią opaleniznę dłoni. Nie jest to typowy neon, lecz piękna, żywa i niesamowicie nasycona pomarańcza. Kto się skusi na taki odcień?
Cena lakierów PC wynosi: 7,99 zł

Jeśli nie lubisz mocnych kolorów, zawsze zostaje subtelna brzoskwinka, która również wpasuje się w letnie stylizacje. Zapewniam, że manicure będzie wyglądać wakacyjnie i świeżo. Lakier jest na tyle delikatny, że możecie śmiało nosić go nawet w pracy.

Może skusisz się na intensywny róż? Zdecydowanie mam fioła na punkcie krzykliwej barwy, nie ma wakacji bez różowych paznokci! Oczywiście możecie wybierać spośród różnych tonów, chociaż neony o tej porze roku kuszą mnie najbardziej.

Jesteś miłośniczką ciemnych pazurków? Uważam, że elektryzujący, metaliczny granat będzie strzałem w 10. Połyskujące drobinki odbijające światło są prawdziwym hitem.

Fiolet w tym roku zbiera pozytywne opinie, dlatego nie może zabraknąć go w moim zestawieniu. Jeśli chcecie być na topie, sięgnijcie po najmodniejszy kolor w tym sezonie.
Sama wybrałam jasny fiolet kojarzący się z opakowaniem pewnej czekolady lub kwiatami aromatycznej lawendy.

Latem warto pamiętać o brokacie, wybrałam złoto-białe drobinki firmy Moov, które można zakupić w Kontigo. Czy bezbarwny top wypełniony po brzegi błyskotkami zagości na twoich paznokciach?
Cena: ok. 6-7 zł

Na samym końcu całkiem przyjemny produkt od Wet n wild w nieziemskim, mocno turkusowym kolorze. Używałam go kilkukrotnie i za każdym razem wzbudzał mój zachwyt.
Cena: ok. 8,50 zł

Mam nadzieję, że spełniłam Wasze oczekiwania. Jestem ciekawa, jakie odcienie lubicie nosić o tej porze roku. Może następnym razem stworzę zestawienie eleganckich odcieni idealnych na przyjęcia?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.