wtorek, 19 września 2017

💅Co sądzę o nowej jakości lakierów hybrydowych Claresa?💅

Prawie 3 tygodnie temu dotarł do mnie pakunek od firmy Claresa, która poszukiwała blogerek do testów. Uwielbiam nowości, więc z prawdziwą chęcią zgłosiłam swój udział i udało mi się zakwalifikować do testów. Wewnątrz ładnie zapakowanego podarku znalazłam bazę oraz top, a także dwa kolory, cleaner (który moim zdaniem pachnie owocami) i remover.
Mój zestaw wykorzystała jeszcze tego samego dnia i po kilku tygodniach powracam z moimi spostrzeżeniami.
O lakierze z serii Pastel Touch 004 Yellow Bananas:
Pastel Touch to pastelowy niezbędnik w każdym kuferku. 7 subtelnych odcieni przywodzących na myśl same słodkości. Rozsmakuj się i wybierz swój ulubiony:
- Pink Blink – delikatny dziewczęcy róż,
- Summer Peach – orzeźwiająca słodka brzoskwinia,
- Lollipop Dreams – mlecznoróżowy cukierek,
- Scuba Blue – błękit z nutą jasnej mięty,
- Tropical Forest – zieleń w niezwykle kremowym wydaniu,
- Ice Baby – lodowy błękit prosto z Bieguna Północnego,
- Yellow Bananas – pełen łagodnych tonów słoneczny odcień żółtego.

Lakiery hybrydowe to idealne rozwiązanie dla każdej kobiety, której zależy na długotrwałym efekcie zadbanych dłoni. Specjalna formuła lakieru sprawia, że poprawnie wykonany manicure i pedicure utrzymuje się przez 2-3 tygodnie, nie odpryskuje i zachowuje blask aż do momentu zdjęcia. Na lakier można zastosować top nadający połysku lub dający matowy efekt, a paznokcie ozdobić w dowolny sposób.

O lakierze 301 Green Rabbit:
Hybride UV/LED Nail Polish marki Claresa to lakier przeznaczony do zabiegów manicure/pedicure hybrydowego. Opatentowany skład produktu zapewnia trwałość oraz wysoką jakość zabiegu. Odpowiednie nasycenie lakieru barwnikiem oraz konsystencja gwarantuje całkowity efekt krycia oraz łatwość aplikacji. Nigdy wcześniej manicure hybrydowy nie był tak łatwy i przyjemny! Dzięki szerokiej gamie kolorystycznej odkryj swój ulubiony kolor już dziś!
-Trwałość do 3 tygodni
- Łatwo i szybko usuwalny
- Nie odpryskuje
- Bezpieczny dla każdego rodzaju płytki
Opakowanie: Na etykiecie znajdziemy wszelkie informacje, a czarne buteleczki mieszczą w sobie 7 ml lakieru hybrydowego. Kolorowa naklejka oraz oznakowanie trzonka pędzelka jest odpowiednikiem koloru malowidła, ułatwia to poszukiwanie produktu.
Szata graficzna jest prosta, aczkolwiek przyciąga wzrok. Buteleczki są stabilne, nie przewracają się podczas malowania.
Pędzelek: Krótkie włosie jest dość elastyczne, ładnie dociera do najmniejszego miejsca na paznokciach. Trzonek jest odpowiednio długi, więc trzymanie go w dłoni jest bardzo komfortowe.
Konsystencja: Zarówno 004, jak i 301 posiadają średniogęstą konsystencję. Na samym początku musiałam się do niej przyzwyczaić, ponieważ zawsze wybierałam gęste produkty.
Podczas malowania obawiałam się, że lakiery mogą się kurczyć lub rozlewać, na szczęście nic nie miało miejsca. Hybryda ładnie się poziomuje, nie tworzy smug, oraz nie marszczy się podczas utwardzania.
Dzięki konsystencji nakładane warstwy są mega cienkie, a paznokcie wyglądają jak pomalowane zwykłym lakierem, ponieważ nie są grube.

Pigmentacja: 004 wymaga położenia 3 cienkich warstw, 301 kryje już przy 2 warstwach.
Uważam, że pigmentacja jest całkiem dobra, zwłaszcza że są to jasne pastele.

Trwałość: Muszę przyznać, że dopuściłam się pewnych eksperymentów. Na kilka paznokci nałożyłam moją ulubioną bazę od Silcare, a na pozostałe produkt Claresa i muszę przyznać, że nie widzę różnicy. Po prawie 3 tygodniach lakier wygląda dobrze, nie odprysnął, nie popękał, nie zabarwił się oraz nie stracił swojego nasycenia. Produkt podczas intensywnych testów (sprzątanie, gotowanie, mycie naczyń bez rękawiczek) nie starł się z końcówek oraz nie uległ zniszczeniu. Hybrydy ładnie współpracują z produktami innych firm, ale po co ich używać, skoro zalecana baza świetnie sobie radzi?

Sposób ściągania: Oczywiście do usunięcia starej stylizacji można użyć specjalnego removera i metody foliowej lub ściągnąć ją przy pomocy frezarki.

Utwardzanie: Cieszę się z faktu, że lakier można utwardzać w lampie UV (przez 2 minuty) lub LED (30 sekund).

Moje odcienie: 004 to cudowny pastelowy banan, który już dawno chciałam mieć w swojej kolekcji. Ładne, żółte tony są bardzo uniwersalne i współgrają z większością innych kolorów.
301 to typowo morski pastel lub ciemna mięta. Odcień tworzy przepiękną bazę do srebrnych stempelków.
Cena i dostępność: Jestem pozytywnie zaskoczona faktem, że jedno opakowanie kosztuje tylko 19,99 zł. Można zakupić je stacjonarnie w drogerii Natura, sklepie Auchan, lub na stronie producenta.

Podsumowanie: Słyszałam o nich wiele opinii i miałam mieszane uczucia, dopóki ich nie poznałam. Muszę przyznać, że sama jestem z nich zadowolona, ponieważ nie sprawiały mi najmniejszych kłopotów, nie uczuliły mnie i przez cały czas wyglądają perfekcyjnie (poza odrostem).

O bazie:
Żel podkładowy pod wszystkie lakiery hybrydowe UV/LED Nail Polish.
Maksymalnie zwiększa przyczepność lakierów hybrydowych do naturalnej płytki.
Utwardza się zarówno w systemie UV, jak i LED.

O topie:
Top kończący manicure hybrydowy lakier tworzący zewnętrzną warstwę wzmacniającą i chroniącą paznokcie hybrydowe.
Opakowanie: Opakowania są identyczne jak w przypadku kolorów, dobre oznakowanie sprawia, że nie mylę buteleczek. Spodobał mi się fakt, że producent na opakowaniu zamieścił słowo STEP (krok) na każdej butelce, więc osoby początkujące wiedzą, w której kolejności mają użyć danego produktu.

Pędzelek: Tutaj już możemy spotkać dłuższe włosie, które jest elastyczne i nabiera odpowiednią ilość produktu.

Konsystencja: Baza i top posiadają gęstą konsystencję, która świetnie trzyma się płytki, nie spływa z niej oraz się nie kurczy.

Podsumowanie: Baza zdecydowanie przedłuża trwałość lakierów, top zaś je chroni i cudownie nabłyszcza. Blask bije do nich aż do samego ściągnięcia. Uważam, że produkty są zgranym duetem.

Miałyście może lakiery Claresa? Co o nich sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.