środa, 29 kwietnia 2015

Tag: Opowiedz Nam o swoich pomadkach :)

Uwielbiam kocham wielbie... mowa oczywiście o cudownych szminkach,pomadkach,błyszczykach <3
Parę miesięcy temu nie używałam nawet pomadki ochronnej, wszystko zmieniło się latem.
Od wakacji nie wyobrażam sobie wyjść bez pomalowanych ust.
POMADKOWY TAG znalazłam u jednej z blogerek i bardzo mi się spodobał :)
Już szykuję się na wielkie szminkowe zakupy w Rossmannie :)
Zachęcam każdą z Was do odpowiedzenia na pytania :) 

1. Ile pomadek posiadasz?
Nie mam wiele pomadek,zaś mogę pochwalić się dość sporym zbiorem mini próbeczek :)
Jestem osobą,która uwielbia nowości. Także wolę mieć tysiące próbeczek w różnych odcieniach :) 
Tak więc w moich zbiorach znajduje się 13pełnowymiarowych pomadek oraz 49 miniaturek.

2. Twoja pierwsza pomadka.
Jeśli można nazwać to pomadką... To dostałam w podstawówce bezbarwną pomadkę ochronną :)

3. Ulubiony producent pomadki.
Bardzo polubiłam się z szmineczkami Revlon oraz Avon (tylko z Zmysłową Przyjemnością oraz Ultra Colour Bold)

4. Najczęściej noszona pomadka.
Najczęściej na moich ustach gości różowa szminka Avon w kolorze Garden Rose.

5. Ulubione wykończenie pomadek.
Lubię pomadki z kremowym dobrze kryjącym wykończeniem, oczywiście nie wyobrażam sobie życia bez matowych pomadek :)

6. Ostatnia pomadka jaka kupiłaś.
Ostatnimi czasy unikałam kupna szminek. Jeśli dobrze pamiętam ostatnią szminką którą kupiłam to Avon Zmysłowa przyjemność w kolorze Poopy Pink. Piękny nasycony niemal neonowy róż.

7. Ile produktów do ust masz obecnie w swojej torebce.
I tu Was zaskoczę :) Mam tylko jedną próbkę różowej matowej szmineczki Avon.

8. Ulubiona czerwona pomadka.
Niestety nie lubię czerwonych szminek i ich nie noszę. Nie pasują do mojego typu urody :)

9. Jak przechowujesz swoje pomadki?
Mam specjalny oranizer z trzema szufladkami :) Właśnie w nich trzymam kolorystycznie posegregowane mazidełka do ust.

10. O zakupie jakiej pomadki teraz myślisz?
Szczerze to nie myślałam o szczególnej pomadce. Na promocji pójdę na żywioł! :)

Dziewczyny, a czy Wy lubicie szminki? :)
Macie swoje ulubione? :) Jeśli tak to jakie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.