wtorek, 30 lipca 2019

Pierwsze wrażenie- jak sprawdziła się u mnie nowość o Nature Queen? SUCHY OLEJEK Z DROBINKAMI ZŁOTA.

Już po raz kolejny udało mi się zakwalifikować do testowania nowości od Nature Queen. Tym razem w moje ręce trafił naprawdę pożądany przeze mnie produkt, ponieważ szukałam właśnie takiego kosmetyku rozświetlającego w czerwcu. Wybierałam się wtedy na ślub, przygotowałam sukienkę z odkrytymi ramionami oraz plecami, dlatego przez kilka dni rozglądałam się za mazidłem, który podkreśli opaleniznę. Skusiłam się wtedy na balsam, jednak nie spełnił moich oczekiwań w 100%. Z racji tego, że suchy olejek miał premierę kilka dni temu, postanowiłam podzielić się z Wami moim pierwszym wrażeniem.


O produkcie:
Suchy olejek do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów ze złotymi drobinkami do stosowania przez cały rok.
Odżywia, wygładza i rozświetla skórę oraz włosy dzięki nabłyszczającym drobinkom pochodzenia naturalnego.

WARTO WIEDZIEĆ:
Suchy Olejek z Drobinkami Złota nawilża, odżywia i wygładza skórę, chroniąc ją przed czynnikami zewnętrznymi i nadmierną utratą wody. Bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia lepkości. Skóra staje się delikatnie natłuszczona, zregenerowana i pozbawiona uczucia ściągania. Regularne stosowanie skutecznie wspomaga walkę z cellulitem i rozstępami.
Olejek dzięki zawartości złotych drobinek podkreśla opaleniznę i naturalny koloryt skóry, a ciało dzięki temu nabiera blasku.

Skład: Macadamia Temifolia Seed Oil, Isopropyl Palmitate, Isohexadecane, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Mica, Tacopheryl Acetate, Chamomilla Recutita Flower Extract, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Hydroxycitronelial, Alpha-iso-Methylionone, Hexyl, Cinnamal, Citronelloi, Caumarin

Opakowanie: 150 ml buteleczka wykonana z brązowego plastiku została zaopatrzona
 w atomizer, który rozprowadza subtelną, niewielką mgiełkę olejku. Prosta i schludna szata graficzna przyciąga wzrok, na etykiecie znajdziemy wszelkie informacje o produkcie.

Zapach: Po rozprowadzeniu kosmetyku na skórze wyczuwam bardzo delikatną nutę orzeszków. Z czasem nuty zapachowe się ulatniają, przestają być wyczuwalne.

Konsystencja: Suchy olejek ma rzadką, wodnistą konsystencję z dodatkiem mnóstwa złotych drobinek. Produkt ekspresowo wnika w głąb skóry, nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy, a do tego nie brudzi ubrań. Świecidełka cudownie podkreślają opaleniznę, rozświetlają skórę, dodają jej blasku.

Działanie: Po tygodniu zauważyłam pozytywną zmianę w poziomie nawilżenia skóry. Dzięki olejkom kosmetyk przyjemnie odżywił przesuszone ciało. Efekt rozświetlenia jest naprawdę długotrwały, utrzymuje się od samego rana, aż do wieczornej kąpieli. Kosmetyk będzie widoczny przez całe wesele/imprezę, rezultat będzie niesamowity, zwłaszcza latem. Złotawe drobinki są widoczne gołym okiem, lecz nie dają tandetnego, przesadzonego rezultatu. Delikatna mgiełka rozpylona na pasma nie sprawia, że są obciążane i przetłuszczone, nabierają ładnej poświaty.

Cena i dostępność: Produkty Nature Queen można zamówić w firmowym sklepie internetowym lub drogeriach: Minti Shop, Cocolita, Wispol, Ekobieca, Pigment itd. Cena buteleczki sięga 44,70 zł.
Bez problemu kupimy je w sieci, jak i stacjonarnie.

Podsumowanie: Na początku podzieliłam się z Wami moimi pierwszymi wrażeniami. Po skończeniu opakowania zaktualizuje post, opiszę więcej spostrzeżeń, sprawdzę, czy kosmetyk ma wpływ na cellulit i rozstępy. Do tej pory byłam bardzo zadowolona, nie zauważyłam negatywnego wpływu na stan ciała.

Lubicie kosmetyku Nature Queen?
Sięgacie po produkty rozświetlające ciało?

6 komentarzy:

  1. Czekam na aktualizację :) Uwielbiam kosmetyki z drobinkami, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam ten olejek jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu kosmetyki :) Olejek i błysk - zestaw idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu produkty i nie wykluczam, że i ten poznam. Do tej pory najbardziej lubiłam Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie chcialabym takich drobinek na ciele ;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.