poniedziałek, 3 czerwca 2019

Mój sposób na ekspresowe odżywienie skóry. Fitokosmetik maseczka do twarzy na kozim mleku.

Maseczki do twarzy firmy Fitokosmetik znam i używam od kilku miesięcy, każde opakowanie kupiłam już kilkakrotnie, za każdym razem byłam tak samo zachwycona rezultatem. Kilka z nich doczekało się recenzji, teraz przyszła pora na mojego faworyta. Mowa oczywiście o odżywczej maseczce z dodatkiem koziego mleka.


O produkcie:
Naturalna odżywcza maseczka na twarz z koziego mleka z olejem lnianym i truskawkami dla wszystkich rodzajów skóry. Mleko kozie, olej lniany i truskawki to najskuteczniejszy, staromodny przepis na głębokie odżywienie skóry.

Naturalna gęsta odżywcza maseczka na kozie mleko natychmiast zmiękcza i wygładza, usuwa uczucie napięcia i łuszczenia, usuwa ślady zmęczenia i napięcia, zapewnia zdrową cerę i elastyczność. Olej lniany aktywnie odżywia i nawilża skórę, zapobiega przedwczesnemu starzeniu się, wyciąg z truskawek wygładza zmarszczki, napina pory, poprawia ulgę w twarzy.

Działanie:
- zmiękcza i nawilża skórę
- odświeża i usuwa oznaki zmęczenia
- wygładza zmarszczki
- tonizuje i działa ściągająco
- zwęża rozszerzone pory

Zalety:
- bogata formuła zawierająca naturalne składniki
- odpowiednia do każdego rodzaju skóry

Rezultat: promienna, wypoczęta, gładka i delikatna skóra przez wiele lat!

Skład: Aqua, Betula Alba Leaf Water, Prunus Amygdalus Oil, Grape Seed Oil, Tilia Cordata Flower Water, Lineseed Oil, Glycerin, Caprylic / Capric Triglycerides, Fragaria Vesca Fruit Extract, Whey Protein, Glyceryl Monostearate, Glyceryl Stearate, Xanthan Gum, Acrylates/Vinyl Isodecanoate Crosspolymer, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.

Opakowanie: Saszetka o pojemności 25 ml wystarcza mi na 3-4 użycia. Estetyczna, barwna szata graficzna zachwyciła mnie i zachęciła do zakupu maski. Bez problemu mogę się domyślić składników zawartych w masce. Żałuję jednak, że z tyłu etykiety nie znajdziemy podstawowych informacji w języku angielskim.

Zapach: Jestem nim oczarowana! Kto nie lubi soczystego, owocowego zapachu mlecznego deseru? Aromat przenosi mnie w czasie do dzieciństwa oraz smakowitych lodów domowej roboty, bajka. Na szczęście całość jest przyjemnie świeża, chociaż truskawkowe kosmetyki potrafią być mdłe i męczące. Nuty pozostają wyczuwalne po zmyciu mazidła.

Konsystencja: Kremowa, biała maska o średniej konsystencji rewelacyjnie rozprowadza się po twarzy. Podczas "noszenia" nie spływa oraz nie zastyga, delikatnie wnika w głąb skóry. Pozostałości mogę bezproblemowo zmyć. Produkt jest naprawdę delikatny, nie podrażnia oraz nie powoduje zaczerwienienia czy nieprzyjemnego ściągnięcia.

Działanie: Kosmetyk sprawdzi się szczególnie wieczorem, gdy skóra jest zmęczona. Maska cudownie koi, czuję wyraźną ulgę po nałożeniu jej na twarz, dodatkowo efekt potęguje subtelny chłód. Produkt mocno nawilża i odżywia, naczynka i rozszerzone pory są mniej widoczne. Cera jest pełna blasku, ujednolicona, poprawia się jej odcień, a także jędrność.

Cena i dostępność: Specyfiki marki Fitokosmetik można zamówić w sieci, cena maseczki waha się w granicy 4-5 zł. Sądzę, że jest to korzystna kwota, zwłaszcza że można użyć jej kilkakrotnie.

Podsumowanie: Nie bez przyczyny jest to mój ulubieniec. Kosmetyk koi, przynosi ulgę po długim dniu. Spisze się podczas letnich, gorących dni, gdy cera jest zaczerwieniona i potrzebuje odpoczynku od gorącej temperatury.

Macie ulubioną maseczkę? Jeśli tak, to którą lubicie najbardziej?

8 komentarzy:

  1. Ten blog oceniam bardzo wysoko,ponieważ na tym blogu jest po prostu wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Takie komentarze dodają skrzydeł i chęci do działania.

      Usuń
  2. Ja jeszcze żadnej maseczki tej marki nie miałam :) Możliwe, że w przyszłości się na jakąś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej zaciekawiasz mnie kosmetykami tej firmy. Chyba w końcu muszę się zdecydować i coś zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ich jeszcze całe mnóstwo do recenzowania, akurat marka Fitokosmetik przypadła mi do gustu :)

      Usuń
  4. Moje ulubione to te z glinki. Myślę, że kupię sobie tę maskę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione to te z glinki. Myślę, że kupię sobie tę maskę! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.