sobota, 13 czerwca 2015

Zamienniki perfum- firma Insomio

Dzięki uprzejmości firmy,mogłam przetestować perfumy sygnowane na drogie zamienniki.
Wiele młodych osób nie stać na perfumy warte 150-200zł. Wg mnie jest to świetne wyjście, ponieważ możemy pachnieć drogimo za grosze :)
Oczywiście musimy liczyć się z tym,że zapach nie jest odwzorowany 1 do 1. Jest bardzo podobny,lecz nigdy nie pachnie tak samo :)
Byłam bardzo zadowolona,gdy okazało się,że mogę sama wybrać zapachy. Do wyboru miałam 2 damskie oraz jeden męski.

O firmie

Witamy na stronie sklepu internetowego INSOMIO.
Marka należy do firmy istniejącej na polskim rynku od 1998 roku.
Bogate doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej działalności jest jednym z głównych naszych atutów. Współpraca z największymi producentami perfum zaowocowała otwarciem własnego sklepu internetowego INSOMIO.
Naszym celem było stworzenie perfumerii, która mogłaby oferować Państwu najlepsze produkty w bardzo dobrych cenach.
Myślą przewodnią naszej firmy jest pasja, kreatywność oraz duch przedsiębiorczości. Dbamy o nienaganny kontakt z klientami, szybką i profesjonalną wysyłkę towaru oraz bezpieczeństwo internetowych transakcji.
Nasze towary dedykowane są dla wszystkich, którzy cenią sobie luksus i jednocześnie zwracają uwagę na cenę, dlatego oferujemy Państwu towary najwyższej jakości gwarantując przy tym 100% – tową satysfakcję z dokonanych zakupów.


Ogółem:
Perfumy pakowane są w białe papierowe kartoniki. Możemy wybrać pojemność. Damskie zapachy możemy wybrać w 30 lub 50ml buteleczkach. Buteleczki bardzo przypadły mi do gustu. Wykonane z przeźroczystego szkła wyglądają elegancko i pięknie prezentują się na szafce. Atomizer nie zacina się i rozpyla odpowiednią ilość. Opakowanie męskich perfum jest nieco bardziej masywne i od razu wiadomo,że należą do panów. Damskie buteleczki są subtelniejsze :)
Zapach pozostaje na skórze ok. 5-6godzin. Niezwykle podoba mi się to,że pięknie rozwija się na skórze. 
Na każdym opakowania znajduje się numerek. 

Perfumy możemy dostać na stronie http://insomio.pl/

Cena 50ml buteleczek sięga 44,90zł, mniejsze kosztują 19,90zł. Wg mnie jest to świetna cena.

Pierwszym zapachem,który wybrałam był oczywiście INSOMIO nr 1 inspiracja Calvin Klein, Euphoria. 

INSOMIO nr 1 to seksowny zapach działający na wyobraźnię. Został stworzony dla kobiet, które dążą do absolutnej wolności. Są pewne siebie i charakteryzuje je wrodzona elegancja. Świeży, lekko owocowy sprawia, że poczujesz euforyczny przypływ energii, czerpanej z egzotycznych kwiatów i owoców.


Nuty zapachowe: 
nuta głowy: owoc granatu, daktyle, zielona nuta
nuta serca: kwiat lotosu, kwiat champaca, czarna orchidea
nuta bazy: płynna ambra, czarny fiołek, akord kremowy, drzewo mahoniowe.


Dosłowie uwielbiam te perfumy! Mam już 2 buteleczkę o zapachy sygnowanym na Euphorię CK. Są mocne,kobiece oraz zmysłowe. Mimo ciężkich nut, wyczuwalne są także słodkie lekko owocowe. 


Następnie wiele dobrego słyszałam o NSOMIO nr 19 inspiracja Marc Jacobs, Daisy

Kompozycja delikatna, nieskomplikowana. INSOMIO nr 19 kojarzy się z radością, swobodą i beztroską. Przeznaczono ją przede wszystkim dla młodych kobiet w przedziale wieku 18-24 lata. Główne nuty to dzika truskawka, fiołek, gardenia, jaśmin, wanilia i piżmo.
Nuty zapachowe: 

nuta głowy: dzika truskawka, liście fiołka, czerwony grejfrut 
nuta serca: fiołek, jaśmin, gardenia 
nuta bazy: esencja waniliowa, piżmo, białe drzewa (white woods)

Wiele blogerek zachwalało ten zapach. Uwielbiam świeże,owocowe nuty więc postanowiłam go wypróbować. Był to strzał w 10! Dosłownie pokochałam je i używam ich przy każdej możliwości.Ostatnie perfumy wybrałam dla taty. Wybór padł na INSOMIO nr 49 inspiracja Givenchy, Play Intense for men.To przyjemny aromat, który gra na zmysłach. Zapach ten został stworzony z myślą o mężczyznach poszukujących namiętności i charyzmy.
Nuta głowy: duet: bergamotka i mandarynka 

Nuta serca: Drzewo Amyris, różowy pieprz , akord drzewa kawowego 
Nuta głębi: kwartet: labdanum, fasola tonka, wetyweria, paczuli

Uwielbiam zapach męskich perfum. Te należą do mocnych z wyczuwalnymi słodkimi nutami. Są wyczuwalne dłużej niż damskie. Tata używa ich codziennie i bardzo sobie je chwali :) Jeśli chcecie podarować swojemu facetowi "drogi zapach" i nie macie pieniążków, polecam wejść na stronę sklepu :)
Bardzo dziękuję,za możliwość przetestowania. Perfumy bardzo przypadły mi do gustu. Używam ich często i polecam z całego serca.

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.