wtorek, 30 czerwca 2015

Poczuj się jak w lodziarni z woskiem YC :3


http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/119-pucharek-z-lodami-summer-scoop.html

Yankee Candle od pewnego czasu,robią furorę. Miesiąc temu dałam się skusić na wosk,który jest idealny na lato.

Wcześniej unikałam palenia świeczek,wosków. Teraz zupełnie przepadłam i za każdym razem mam ochotę na zakup nowego wosku,gdy przechodzę obok stoiska.

Yankee Candle Wosk Tarta

Czas palenia: do 8 godzin

Waga: 22 g


Yankee Candle oferuje wysokiej jakości, znane na całym świecie woski i świece, o pięknych, niepowtarzalnych zapachach. Tworzone z naturalnych składników z użyciem olejków eterycznych, charakteryzują się długotrwałymi, intrygującymi kompozycjami zapachowymi. Duży wybór produktów gwarantuje wyjątkowe doznania zapachowe.

Summer Scoop to zapach wspomnień z dziecięcych lat – pysznych, kremowych lodów truskawkowych.

Sposób użycia:
Cały wosk bądź ułamaną jego część umieść w kominku i podgrzej, używając bezzapachowej świeczki (podgrzewacza). Podczas topnienia wosk uwalnia zapach. W zależności od upodobań możesz topić jedną wybraną tartę, bądź mieszać zapachy, tworząc własne kompozycje.
Uwaga: Nie dodawaj wody do wosku.

Moja opinia:
Spodobał mi się wygląd naklejki jak i kolor tarty. Moim zdaniem wygląda prześlicznie :) 
Szukałam ciekawych,intensywnych zapachów. Tarta jest miękka,bardzo łatwo się dzieli. Zamknięta w woreczku strunowym lub folii nie traci zapachu.
Bardzo spodobał mi się zapach tarty. W foli możemy wyczuć cierpki zapach owoców, gdy go roztopimy lekko się zmienia.
Cierpki sorbet truskawkowy,zmienia się w słodkie ciastko z bitą śmietaną i truskawkami. 
Na początku byłam ciut rozczarowana,lecz po chwili zakochałam się.
Poczułam się jak w lodziarni lub cukierni.
Zapach jest intensywny,bardzo długo wyczuwalny nawet po zgaszeniu. Wystarczy już najmniejsza cząstka,aby wypełnić pokój aromatem.
Tarta po rozpaleniu staje się bardziej intensywna i to może przeszkadzać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.