piątek, 12 czerwca 2015

Co skrywa paczuszka? Zakupy w sklepie "dobra rada"

To,że jestem lakieromaniaczką chyba już wiecie.Pewnego dnia przeszukując internet, trafiłam na sklep z mega tanimi rzeczami do manicuru. 
Chciałam aby wszystko było w jednym miejscu. W tym miesiącu zakupy są skromne, tzn. nie kupiłam jeszcze kilku rzeczy na które mam ochotę. 
Haul poczyniłam w sklepie dobra rada 
http://www.dobrarada.com.pl/
Zawsze mam obawy przed zakupami w nowych sklepach, tym bardziej,że w internecie nie znalazłam wielu informacji.
Postanowiłam zaryzykować i złożyłam zamówienie.
Nie uwieżycie jaka byłam zdziwiona, gdy paczuszka była u mnie w domu już w wtorek rano.
Zakupy zrobiłam w niedzielę wieczorem,czyli realizacja zaczęła się dopiero w poniedziałek.
Firma znajduje się niedaleko Oświęcimia :)

O Sklepie
Witamy serdecznie w naszym sklepie!
Nasza firma od kilku lat zajmuje się importem i dystrybucją produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci oraz rzęs. W naszej ofercie znajdą Państwo wszystko co jest związane z pielęgnacją dłoni i stóp. Bogaty wybór oferowanych ozdób pozwoli na realizację każdej wizji artystycznej. Jesteśmy dystrybutorem marki i-nails, docenianej w Polsce i krajach UE. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom systematycznie poszerzamy nasz asortyment. Poszerzyliśmy nasz asortyment o wiele nowych grup produktów - między innymi o kosmetyki do makijażu oraz kosmetyki pielęgnacyjne. Obecnie w naszej ofercie znajduje się już ponad 15.000 produktów. Dbamy jednocześnie o to, aby oferowane przez nas produkty były wysokiej jakości oraz posiadały atrakcyjną cenę.

Gdy poszukujesz idealnego sklepu z lakierami,ozdobami itd, serdecznie polecam do nich zajrzeć.
Paczuszki wysyłają również za pobraniem, co jest dla mnie ogromną dogodnością. 
Ceny wysyłki są bardzo niskie :) Mejlowo jesteśmy poinformowane co dzieje się z nasza paczuszką :)

Chcecie wiedzieć co kupiłam?
Tym razem postawiłam na lakiery i naklejki do paznokci! :)
Dokupiłam także waciki do hybryd. Za 250szt. zapłaciłam tylko 4,99zł :)

Zapraszam do oglądania :)\

Wybrałam kilka kolorów,których nie mam w kolekcji. W dużych buteleczkach są lakiery firmy i-nails (1,99zł) Nie mogło zabraknąć oczywiście lakierów Miss Selene GR (ok.2,60zł)
Kupiłam także dwa brokatowe lakiery Delia (1,89zł)
Nigdy nie miałam utwardzacza do paznokci, kupiłam dużą 15ml buteleczkę za 3,99zł! :)
Naklejki kosztowały od 0,99zł-1,10zł. Są śliczne! Wyglądają o wiele lepiej niż na zdjęciach :)

Obsługa jest bardzo szybka,ceny mega niskie :) Nie ma problemów, wszystko jest dobrze zabezpieczone :)
Jeśli macie ochotę na pazurkowe nowości, zapraszam do sklepu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.