środa, 4 września 2019

ŻEL-ENERGIZER DO MYCIA TWARZY C + CITRUS Z KOMPLEKSEM PRZECIW STARZENIU ANTI AGE OD FITOKOSMETIK.

Uwielbiam testować nowości firmy Fitokosmetik, dlatego na początku roku zdecydowałam się na zamówienie kilku produktów z serii C+. Poza tonikiem i płynem micelarnym zdecydowałam się również na żel do mycia twarzy. Skusił mnie dodatek kwasów owocowych w składzie, ponieważ moja cera za nimi przepada.


O produkcie:
Demakijaż powinien służyć nie tylko pozbyciu się makijażu, ale być pierwszym etapem pielęgnacji. Postaw na kosmetyki o pewnym, odżywczym składzie - np. na nowy Żel-energizer Fitokosmetik. 

Produkt głęboko oczyszcza skórę, usuwając jednocześnie makeup. Niesamowitą siłę owoców zobaczysz na własnej skórze przy regularnym stosowaniu. 

Żel zawiera pomarańczowe kwasy owocowe, które głęboko, a zarazem delikatnie oczyszczają skórę, zapewniają dostęp do odżywiania i wymiany tlenu, poprawiając kondycję cery. 

Olejek z pestek cytryny w trakcie mycia zmiękcza wodę i odżywia mytą skórę, wygładzając ją jednocześnie. 

Podwójna dawka witaminy C - silnego przeciwutleniacza, walczy z wolnymi rodnikami i chroni cerę przed zanieczyszczeniami z zewnątrz, a kompleks Anti Age z papainą - enzymem pozyskiwanym z papai, uelastycznia skórę i pobudza komórki naskórka do odnowy. 

Skład: Aqua, Citrus Sinensis Peel Extract, Garcinia Mangostana Fruit Extract, Sodium Cocamphoacetate, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Citrus Limon Peel Oil, AntiagEnz (Glycerin, Camellia Sinensis Leaf Extract, Rhodiola Rosea Root Extract, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Papain, Anona Cherimolia Fruit Extract, Coenzyme Q10, Lipase, Ascorbic Acid, Rutin, Citric Acid, Malic Acid, Tartaric Acid, Glycolic Acid, Tocopheryl Acetate, Alpha-lipoic acid, Beta- glucan), Ascorbic Acid, Xanthan gum, Glycerin, Perfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, CI 19140

Opakowanie: Przypadła mi do gustu poręczna, plastikowa butelka o sporej pojemności - 245 ml. Opakowanie zostało zaopatrzone w pompkę, która ułatwia wydobycie produktu. Szata graficzna jest prosta i schludna, bardzo podoba mi się owocowa etykieta.

Zapach: Aromat jest świeży, orzeźwiający, dodaje energii. Rano pobudza do działania, wieczorem relaksuje i odprężą. Uwielbiam cytrusowe nuty produktu do mycia twarzy.

Konsystencja: Gęsty, żółty kosmetyk swoją konsystencją przypomina mi żel do stylizacji włosów. Przyjemnie rozprowadza się po twarzy, w kontakcie z wodą tworzy delikatną pianę, która skutecznie usuwa zanieczyszczenia z twarzy. 

Działanie: Muszę przyznać, że kosmetyk sprawdził się świetnie, miałam jednak pewne zastrzeżenia, które na szczęście nie zniechęciły mnie przed zakupem kolejnego opakowania. Żel cudownie, głęboko oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, makijażu, nadmiaru sebum. Produkt mocno wygładza, usuwa drobne, suche skórki. Mam wrażenie, że żel ma podobne działanie jak peeling enzymatyczny, ponieważ twarz jest niesamowicie miękka, bije od niej blask. Po umyciu jest widocznie ujędrniona, niestety od czasu do czasu odczuwałam ściągnięcie. 
Po zużyciu całej butelki zauważyłam pozytywne zmiany. Cera była porządnie oczyszczona, niewielkie przebarwienia stały się niemal niewidoczne.

Cena i dostępność: Kosmetyk jest naprawdę tani, ponieważ kosztuje 9-12 zł. Można zakupić go w sieci, żałuję, że nie spotkałam produktów Fitokosmetik stacjonarnie. 

Podsumowanie: Wspomnianym minusem jest jedynie efekt ściągnięcia, żel jednak nie wysusza, nie zapycha, nie powoduje podrażnienia czy zaczerwienienia. Podoba mi się rozświetlona cera, kosmetyk naprawdę dał radę przy mojej mieszanej, wymagającej skórze.

Który żel do mycia twarzy jest Waszym ulubionym?

4 komentarze:

  1. Kurcze nie używałam tego produktu, tak teraz myślę, który jest moim ulubionym i chyba żaden mnie na tyle nie urzekł, bym mogła mianować go ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  2. OO...to dla mnie kompletna nowość.
    A odpowiadając na Twoje pytanie..jeśli chodzi o mycie twarzy to mi się najlepiej spisują naturalne mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz go widzę na oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Collagen Select to suplement diety skierowany do kobiet, którym zależy na zachowaniu pięknej, jędrnej i zdrowej skóry. Produkt charakteryzuje się 9-składnikową formułą oraz tropikalnym smakiem, dzięki czemu z pewnością przypadnie do gustu każdej przedstawicielce płci pięknej. Kluczową rolę w suplemencie diety Collagen Select odgrywa hydrolizat kolagenu VERISOL®przyczyniający się zwiększenia elastyczności skóry oraz redukcji zmarszczek.

    Collagen Select to kompleks, który wspomaga produkcję kolagenu, poprawia zdrowie skóry, włosów i paznokci. Dodatkowo produkt przyczynia się do utrzymania błon śluzowych w doskonałym stanie. Collagen Select posiada zdolność neutralizowania wolnych rodników, dzięki czemu chroni komórki oraz opóźnia proces starzenia. Działa wielopłaszczyznowo poprawiając niedoskonałości oraz promując zdrowy wygląd skóry.Strona produktu https://nplink.net/7csczwmp

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.