wtorek, 7 października 2014

Co dostałam w tym tygodniu? :)

Tydzień już od początku zaczął się bardzo miło :)
W poniedziałek dostałam dwie próbki perfum Yodeyma a dziś przesyłka z alledrogeria.pl :)
Czekam jeszcze na jedną paczuszkę z wygranym olejkiem od firmy Evree :)

Pochwale się co dostałam :)


Dwie próbki perfum Yodeyma o zapachu Aroma oraz Fruit :)
Zapachy są piękne i trwałe.
Oba różne od siebie.
Aroma jest perfumem nadającym się na wieczór.
Ciężki ale bardzo kobiecy, nie jest mdły


Drugim zapachem jest Fruit.
Słodki ale bardzo przyjemny.
Nie jest za słodki, w sam raz nadaje się na dzień.
Przypomina mi perfumy z Bi-es
 

Do perfum dołączony jest list oraz ulotka w której widnieją wszystkie nazwy perfum oraz ich nuty.
Perfumy były zapakowane w koperte z folią bombelkową.


Następną paczuszką były zamówione perfumy z strony alledrogeria.pl
Paczuszka przyszła w ciągu dwóch dni :)
Zamówiłam dwie paletki cieni
-W7 10 out of 10
-oraz paletka Technic :)

Będzie co testować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.