niedziela, 26 kwietnia 2015

Czego można się spodziewać od lakieru za 3zł?

Czasem lubię wybrać się do Marketu Chińskiego,szukam tam ciekawych lakierów najczęściej polskich firm takich jak Quiz czy Editt.
Kuzynka niedawno kupiła lakier firmy Revers, bardzo spodobał mi się wiosenny pastelowy odcień.
Wchodząć do sklepu postanowiłam kupić jeden lakier,aby sprawdzić trwałość, napigmentowanie itd.
Wybrałam piękny żywy różowy neon. Zaś następnego dnia zauroczone nimi postanowiłam dokupić kolejne dwa :) Tym razem wybrałam ciemną miętę oraz pastelowy żółty <3
Gdy testuję lakiery wcale ich nie oszczędzam.

Opakowanie:
Buteleczka mała zawierająca 10ml lakieru. Jak widać wygląda ładnie. Spodobał mi się bardzo pędzelek. Jest duży,świetnie dopasowywuje się do paznokcia. 
U mnie dwa maźnięcia i mam pomalowaną całą płytką :)
Minusikiem malutkim malutkim,może być to że etykietka z numerem naklejona na butelce szybko się wyciera.

Napigmentowanie:
Kupiłam neonowy róż i troszkę bałam się co z nim będzie. Jak już wiadomo, neony są piękne lecz potrzeba wielu warstw lub malować neonkiem na białym lakierze nawierzchniowym.
Z tym lakierem jest całkowicie inaczej. Pomalowałam pierwszą warstwę i nie wierzyłam własnym oczom. Lakier już przy pierwszym razie pokrył idealnie płytkę, końce paznokci lekko prześwitywały (tylko pod światło) więc pomalowałam drugą warstwą :)
Tak więc lakiery neonowe są mocno i porządnie napigmentowane. Wyglądają niczym hybrydki :)

Trwałość:
Z trwałością u mnie bywa różnie. Specjalnie jedną rękę pokryłam topem,drugą zaś nie. Byłam ciekawa co się stanie.
Tak więc po 4 dniach nie było widać ani jednego odpryśnięcia czy starcia końcówek.
Mowa oczywiście u obu rąk. Lakier jest naprawdę trwały, niezależnie czy nałożymy top czy nie.
Ogromny plus,ponieważ nie oszczędzałam ich. Sprzątałam,gotowałam i myłam naczynia, a z lakierem nic się nie stało :)

Schnięcie:
Na lakierze widnieje informacja,że bardzo szybko schnie i... racja! Nim pomalowałam drugą dłoń,pierwsza była już sucha! Po ok. 20-25min. przy dwóch warstwach mogłam już robić wszystko. Lakier nie zrolował się,nie widać odcisków itd. Bardzo szybko schnie więc następny plusik leci :)

Konsystencja:
Nie jest lejąca,ani gęsta. Bardzo ładnie pozostaje na miejscu, nie spływa, nie zalewa skórek.

Cena/dostępność:
Lakier kosztuje tylko 3zł, można go dostać w Marketach Chińskich i małych sklepach z chemią.

Podsumowanie:
Jestem zakochana w lakierach firmy Revers. Nigdy wcześniej nie spotkałam ich w sklepach. 
Gdy go kupiłam,byłam bardzo sceptycznie nastawiona. 
Do wyboru w sklepie było chyba 12 kolorów i na pewno wrócę po pozostałą 9 :)
Mają piękne pastelowe kolory,krycie i pigmentacja są świetne. 
Lakier sam w sobie ma to,że pięknie błyszczy mimo nie nałożonego topu. 
Ważne jest także to,że nie barwi płytki paznokcia :)

Widziałyście może lakiery z tej serii? :)
Lub może macie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.