środa, 7 lutego 2018

#3 Sprzedane. Raj dla miłośników naturalnych kosmetyków- ECOSPA.

Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Mowa oczywiście o naturalnych kosmetykach, które kocha moja cera. Od kiedy zaczęłam interesować się składem oraz produktami odpowiednimi dla potrzeb mojej cery, uwielbiam zamawiać w sklepie ECOSPA.
Podstawowe informacje: Firma na pierwszym miejscu stawia jakość produktów, które muszą być nienaganne. Na stronie znajdziemy wiele pomocnych artykułów oraz receptur, które są pomocne, gdy pragniemy stworzyć własne kosmetyki.

Strona i wygląd ogólny: Strona sklepu Ecospa jest przejrzysta oraz czytelna. Poręczne zakładki sprawiają, że poszukiwanie produktów jest proste i wygodne.
Każdy składnik został szczegółowo opisany, poznamy jego zastosowanie oraz pozostałe informacje. Dopracowana grafika i starannie wykonane zdjęcia sprawiają, że całość wygląda bardzo profesjonalnie i przyjemnie.
Podoba mi się opcja OPINIE, ponieważ pod każdym składnikiem możemy przeczytać kilka słów od osób, które miały okazję wyprobować dany produkt.

Asortyment: Sklep jest prawdziwym rajem dla miłośników naturalnych produktów. W magazynie znajdziemy ogromny wybór surowców, półproduktów, produktów i zestawów. Dzięki nim możemy własnoręcznie stworzyć kosmetyki, które będą odpowiednie do stanu naszej skóry. Ja szczególnie zaprzyjaźniłam się z olejkami oraz hydrolatami, które są rewelacyjne!
Ogromnym plusem jest fakt, że niemal każdy produkt można zamówić w opakowaniach o różnej pojemności. Ja zazwyczaj stawiam na najmniejszą, ponieważ uwielbiam testować i sprawdzać, co pokocha moja cera.

Ceny: Uważam, że ceny w sklepie są bardzo korzystne i atrakcyjne, zwłaszcza że asortyment jest interesujący i niecodzienny. Możemy skorzystać również z licznych promocji i wyprzedaży.

Dostawa i zabezpieczenie paczki: W sklepie Ecospa można składać zamówienia również poza rejonem Polski. Przesyłki zostają wysłane poprzez pośrednictwo Poczty Polskiej oraz kurierów DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty (siedziba znajduje się w Warszawie na ulicy Wilczej).
Wewnątrz kartonu znajdowały się szklane buteleczki, które zostały odpowiednio zabezpieczone. Całość dotarła do mnie w nienaruszonym stanie.

Czas dostawy: Pomimo Dnia darmowej dostawy przesyłka dotarła do mnie w ekspresowym tempie (2 dni robocze). Sklep informuje nas o losach naszego zamówienia.

Rabaty: W sklepie istnieje Program Rabatowy, który został szczególnie opisany na stronie firmy. Wielkość rabatu zależy od wielkości zamówienia.
Obecnie możecie skorzystać z -10% zniżki na wybrane produkty ze względu na zbliżające się Walentynki.

Ogólne wrażenie: Muszę przyznać, że z przyjemnością zaglądam do sklepu i śledzę kilka produktów, które mnie interesują. Mogę śmiało stwierdzić, że dzięki Ecospa poznałam mnóstwo nowych olejków i hydrolatów, o których nigdy nie miałam pojęcia.

Lubicie naturalne kosmetyki?
Może macie uczulenie na niektóre składniki i wolicie drogeryjne "gotowce"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.