sobota, 15 września 2018

#1 Sobotni manicure. Zauroczenie w malinowej czerwieni. Idealny odcień od Golden Rose o numerze 39. +mnóstwo zdjęć.

Wczoraj wybrałam się na ekspresowe zakupy do galerii i nie mogłam się oprzeć przed zakupami na stoisku Golden Rose. Spośród mnóstwa barw mój wzrok przykuła niebanalna czerwień z minimalnymi, połyskującymi, złotymi drobinkami. Wprost nie mogłam się doczekać, aż trafi na moją płytkę!

Wczesnym popołudniem wyczarowałam banalnie prostą stylizację, która składa się z produktu Color Expert o numerku 39 oraz naklejek wodnych, które przyciągają wzrok ze względu na białe i brokatowe paseczki. Moim zdaniem, kontrast pomiędzy zdobieniem a lakierem wygląda całkiem ładnie, chociaż wiem, że nie każdemu przypadnie do gustu tak zdobny manicure.


Kochani, jeśli macie wątpliwości przed zakupieniem kosmetyków z tej serii, zawsze możecie przeczytać recenzję, do której link znajdziecie tutaj.

Co obecnie "nosice" na pazurkach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.