piątek, 21 września 2018

Fantastyczne odkrycie, idealny kosmetyk na wielkie wyjścia. LE CAFE DE BEAUTE KAFE KRASOTY WYGŁADZAJĄCA MASKA DO TWARZY Z KOMPLEKSEM PEPTYDÓW ROŚLINNYCH „EFEKT LIFTINGU".

W tym tygodniu odkryłam prawdziwą perełkę w postaci maseczki na twarz. Moja skóra przez ciągłą zmianę temperatury i pogody zaczęła się buntować, stała się napięta i przesuszona, szukałam produktu, który ją ukoi i się udało! Muszę przyznać, że stało się to przez przypadek, ponieważ wieczorem pomyliłam kolory maseczek i w moje ręce trafiło opakowanie, o którym już dawno zapomniałam.


O produkcie:
Bardzo skuteczna kompleksowa pielęgnacja skóry twarzy w 2 etapach:

I etap Wygładzająca maska do twarzy z kompleksem peptydów roślinnych "Efekt liftingu". Maska o jedwabistej teksturze na bazie oleju jojoba i olejku sezamowego wzmacnia wiązania kolagenowe, zwiększa napięcie skóry, dzięki czemu poprawia owal twarzy, wyrównuje mikrorzeźbę skóry. Kompleks peptydów roślinnych zawiera aminokwasy i lipidy, głęboko przenikając w warstwy skóry odżywia i regeneruje komórki. Ekstrakty z fig i jagód goji tonizują skórę, mają działanie antyoksydacyjne, chronią skórę przed starzeniem się i więdnięciem. Skóra twarzy staje się bardziej napięta, zadbana i gładka.

II etap Serum utrwalające do twarzy Głębokie nawilżanie" z kwasem hialuronowym przywraca równowagę wodną, nawilża skórę, przywraca naturalną objętość komórkom i regeneruje. Ekstrakty z arniki i siemienia lnianego zmiękczają skórę, łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia. Olejek arganowy i proteiny jedwabiu odżywiają skórę, modelują owal twarzy.

I Skład: Aqua, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil (olej jojoba), Glycerin, Lycium barbarum (Goji) Fruit Extract (ekstrakt z jagód goji), Ethylhexyl Stearate, Palmitoyl Tripeptide5 (peptydy roślinne), Humulus Lupulus (Hops) Extract (ekstrakt chmielowy), Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil (olej sezamowy), Shea Butter Ethyl Esters (z masła Shea), Sodium Acrylates Copolymer (and) Lecithin, Triglycerides of linoleic and linolenic acids, Ficus carica (Fig) fruit extract (ekstrakt z fig), Isopropyl myristate, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Perfume, Sodium hyaluronate (Hyaluronic Acid) (kwas hialuronowy), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

II Skład: Aqua, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil (olejek arganowy), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (olejek migdałowy), Glycerin, Hydrolyzed Silk Protein (proteiny jedwabiu), Ethylhexyl Stearate, Arnica (Arnica) Montana Flower Extract (ekstrakt z arniki), Cetearyl Alcohol, Urea, Isopropyl Myristate, Potassium C1618 Phosphate, Laminaria (Digitata) Extract (ekstrakt z listownicy), Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract (ekstrakt z siemienia lnianego), Pullulan (and) Nannochloropsis Oculata Extract (ekstrakt z glonów z rodzaju Nannochloropsis), Perfume, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate (Hyaluronic Acid) (kwas hialuronowy), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

Opakowanie: Dwie kapsułki umieszczone w różowym kartoniku może i nie przyciągają wzroku, ze względu na mało oryginalną szatę graficzną, jednak niech Was to nie zwiedzie. W większym opakowaniu znajdziemy maseczkę, w mniejszym zaś serum. Firma Cafe Mimi w swoich zbiorach ma mnóstwo produktów z różnymi zastosowaniami, a tym samym każde pudełeczko ma inny kolor.

Zapach: Po otworzeniu maseczki otulił mnie cudowny, słodki, a zarazem świeży aromat, który przypomina mi przepyszny jogurt ananasowy. Zapach pieścił moje zmysły przez 15 minut, następnie musiałam zmyć mazidło. W serum zaś rządzą eleganckie, kwiatowe nuty, które pozostają wyczuwalne przez długi czas.

Konsystencja: Spore opakowanie maseczki wystarczy na 3 użycia dzięki lekkiej, przyjemnej konsystencji. Produkt warto umieścić na kilka chwil do lodówki, aby się schłodził, skóra za to nam podziękuje po ciężkim dniu. Kosmetyk bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ świetnie rozprowadza się po twarzy, nie spływa z niej oraz nie sprawia kłopotów podczas zmywania.
Serum jest naprawdę gęste i bardzo treściwe, jednak bardzo szybko wchłania się w głąb skóry, a przy tym nie pozostawia lepkiej i tłustej warstwy.

Działanie: Zmęczona całym dniem nałożyłam na twarz schłodzoną maseczkę, która cudownie ukoiła cerę, która wręcz wpijała maskę. Po upływie 15 minut pozostała jedynie cieniutka warstwa niewchłoniętego produktu w okolicy nosa, reszta zniknęła. Gdy oczyściłam twarz, zauważyłam, że drobne zmarszczki mimiczne są mniej widoczne, ponieważ twarz jest napięta, jędrniejsza. Maska zapewnia gładkość i miękkość, a do tego rewelacyjne nawilżenie i odżywienie.
Serum zapewnia podtrzymanie efektu, jestem naprawdę zachwycona!

Cena i dostępność: Kosmetyki Cafe Mimi są dostępne w sieci, a za ten zestaw zapłaciłam ok. 6-7 złotych. Rosyjskie specyfiki są tanie i wydajne, warto je wypróbować.

Podsumowanie: Sądzę, że to idealny produkt do użycia przez wielkimi wyjściami. Skóra jeszcze dwa dni po domowym spa była miękka, napięta, był od niej blask. Jestem zachwycona rezultatem, dlatego powrócę do niej jeszcze nie raz.

Znacie kosmetyki marki Cafe Mimi?
Może nie miałyście styczności z rosyjskimi specjałami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.