czwartek, 20 września 2018

Cz.2 Jesienne odcienie na paznokciach. 7 wyjątkowych kolorów, które o tej porze roku pojawią się na mojej płytce.

Przyszedł czas na drugą część jesiennych poleceń, gdzie pokażę kolejnych wybrańców.
Muszę przyznać, że malowanie paznokci tradycyjnymi lakierami sprawia mi masę satysfakcji, przypominają mi się czasy technikum, gdy niemal codziennie zmieniałam ich kolor i zdobienia. Jesienią na zewnątrz jest szaro i deszczowo, dlatego wybrałam kilka interesujących odcieni, które urozmaicą manicure.

Jesienią na moich paznokciach w 100% zagości interesujący i niebanalny fiolet. Wyjątkowy lakier jest przepięknym kameleonkiem, który w zależności od światła mieni się również na niebiesko. Sądzę, że będzie to idealny wybór dla osób uwielbiających błyskotki.

Nie lubię nudy, dlatego moim kolejnym wyborem jest ciemniejszy, nasycony fiolet, w którego skład wchodzą złote, połyskujące drobinki. Błyszczące płatki ożywią manicure w każdy pochmurny dzień.

To już trzeci, ostatni fiolet w moim zestawieniu, który także skrywa w sobie połysk w postaci złotego pyłu. Drobinki są mikroskopijne, tworzą cudowną taflę.

Przyszedł czas na mojego ulubieńca, składającego się z niewielkich, duochromowych płatków odbijających światło. Ciemny granat potrafi być także fuksją uwalniającą promienie złota.

Macie może ochotę na jasny brąz w kolorze słodkiego kakao lub jak kto woli zeschniętych liści? Czuję w nim potencjał, szczególnie w połączeniu z metalicznymi naklejkami wodnymi.
Jeśli już przy tej barwie jesteśmy, wspomnę, że warto z nim kombinować i wybierać różne tony. Sama mam ochotę na głęboki, ciepły brąz w odcieniu jesiennych kasztanów.

Ostatnio zakochałam się na zabój w ciemnym, niebieskim lakierze, który na żywo wpada w intensywny granat. Lakier komponuje się z pochmurnym, ciemnym niebem oraz wcześniejszym wieczorem, który o tej porze wita nas już po 19.

Na samym końcu zdecydowałam się wspomnieć o jasnej szarości. W poprzednim wpisie dodałam do mojej listy połyskujący grafit, a w tej części zatęskniłam za najzwyklejszej, najprostszej postaci.

Czy przypadły Wam do gustu wymienione produkty?
Jeśli tak, to który najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.