środa, 8 sierpnia 2018

Nowość od Fitokosmetik. Rosyjski szampon laminujący, który faktycznie działa.

Mój blog zmienił się w ogromny zbiór recenzji rosyjskich kosmetyków, a to dlatego, że ostatnio zamówiłam mnóstwo nowości w rewelacyjnych cenach. Z racji tego, że polubiłam produkty Fitokosmetik, niesamowicie zainteresował mnie szampon uszczelniający z efektem laminowania. Poza tym cudem znajdziemy również wersję regeneracyjną, zwiększającą objętość oraz zapobiegającą wypadanie włosów, dlatego zapewne każdy z nas znajdzie odpowiedni wariant dla siebie.


O produkcie:
Super uszczelniający szampon laminujący do wszystkich typów włosów delikatnie oczyszcza, nasyca wilgocią i nadaje włosom gładkość i nieskończoną elastyczność.

Prokeratin – uszczelnia powierzchnię włosów warstwą ochronną, tworząc efekt laminowania solą fizjologiczną bez ich obciążania, natychmiast uszczelnia rozcięte końce, sprawia, że włosy są grubsze i gęstsze.

Arginina – poprawia przepływ krwi do mieszków włosowych, przywraca uszkodzone obszary, sprawia, że włosy są trwalsze.

Lecytyna jajeczna – nawilża, przywraca witalność włosom, wielokrotnie wzmacnia blask i nadaje im niezwykłą miękkość.

Organiczny ekstrakt z magnolii – wzmacnia korzenie, chroni przed kruchością i sekcją włosów.

Skład: Aqua, Olea Europaea Florar Water, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Coco-glucoside, Sodium laureth-5 carboxylate, Blackcurrant Oil, Macadamia Indigofera Seed Oil, Schizandra Sinensis Fruit Extract, Ovum Oil, Glyceri, Grycereth-2 Cocoate, Hydrolyzed Keratin, Arginine, Parfum, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Cl 15985.

Opakowanie: Muszę przyznać, że niesamowicie spodobało mi się połączenie pudełka z otwartym okienkiem, szaty graficznej i ogólnego wyglądu. Buteleczka wykonana z plastiku mieści w sobie 150 ml produktu, tak małe opakowanie spokojnie zmieści się w wakacyjnej kosmetyczne. Kosmetyk zamykany na klik jest niezwykle wygodny w obsłudze, szczególnie pod prysznicem, gdy mamy mokre dłonie i ciężko otworzyć opakowanie.

Zapach: Aromat szamponu jest piękny. Delikatne, świeże, a zarazem kwiatowe nuty pozostają wyczuwalne na pasmach po ich wyschnięciu, jest to ogromny plus, szczególnie latem.

Konsystencja: Szampon jest naprawdę gęsty, niewielka ilość białego płynu tworzy mnóstwo miękkiej, aksamitnej, konkretnej piany przypominającej bitą śmietanę. Produkt podczas mycia nie plącze włosów oraz ich nie obciąża. Dzięki swojej konsystencji jest bardzo wydajny, pomimo małej pojemności kosmetyk starcza na wiele tygodni regularnego używania.

Działanie: Po kilku tygodniach mogę śmiało stwierdzić, że ponownie do niego powrócę.
Szampon rewelacyjnie oczyszcza skalp oraz włosy, skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia i nadmiar sebum, a tym samym przedłuża świeżość. Kosmetyk nie podrażnił wrażliwej skóry oraz nie przyczynił się do powstania łupieżu.
Czy produkt laminujący działa? Bez dwóch zdań zauważyłam różnicę, ponieważ w ramach testu użyłam go kilka razy bez późniejszego nakładania odżywki i pasma były niezwykle miękkie, jedwabiście gładkie, wręcz śliskie. Pasma zaczęły się lepiej układać, zyskały objętości i blasku, a do tego przestały się puszyć i wywijać.

Cena i dostępność: W sklepach internetowych cena szamponu waha się w granicy 10-12 zł. Niestety nie mam pojęcia, gdzie można zakupić je stacjonarnie.

Podsumowanie: Muszę przyznać, że szampon okazał się dla mnie prawdziwą niespodzianką. Myślałam, że włosy będą nieprzyjemnie sztywne i szorstkie, dlatego osiągnięty rezultat delikatnie mnie zaskoczył. Na bank zakupię go ponownie.

Co myślicie o takich produktach?


1 komentarz:

  1. Ostatnio na stronie wizaż24 zakupilam mnóstwo produktów do włosów i nie mogę się już doczekać testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.