czwartek, 19 kwietnia 2018

Interesujący produkt ze sklepu Kontigo. Pianka peelingująco-myjąca "smoczy owoc" od Biolove.

Już kiedyś Wam wspominałam, że podczas promocji w sklepie Kontigo poczyniłam spore zakupy. Wśród mnóstwa perełek swoje miejsce znalazła też pianka peelingująca o zapachu pitaji. Nigdy wcześniej nie miałam okazji używać kosmetyków z dodatkiem aromatu pochodzącego od smoczego owocu, dlatego byłam podwójnie ciekawa działania i nut zapachowych.

Jak produkt wypadł w moich oczach? Czy jest wart zakupu?

O produkcie:
Pianka peelingująco-myjąca to produkt, który myje, a jednocześnie delikatnie złuszcza naskórek. Regularnie używana sprawia, że skóra staje się miękka, delikatna i nawilżona.

Skład:
SUCROSE, GLYCERIN, AQUA, SODIUM COCOYL ISETHIONATE, COCO-GLUCOSIDE, SORBITOL, DISODIUM LAURYL SULFOSUCCINATE, PARFUM, SODIUM CHLORIDE, BENZYL ALCOHOL, DEHYDROACETIC ACID, D-LIMONENE, CITRAL, LINALOOL, CITRONELLOL, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, CINNAMYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN, BENZYL BENZOATE, AMYL CINNAMAL, ALPHA ISOMETHYL IONONE, HEXYL CINNAMAL, ISOEUGENOL, CI 75470.

Opakowanie: Plastikowy słoiczek o pojemności 150 ml posiada estetyczną i przyjemną szatę graficzną. Pod zakrętką znajdziemy plastikowe wieczko, które chroni produkt przed zniszczeniem oraz palcami macaczy w sklepie.

Zapach: Nigdy nie jadłam pitaji, więc nie mam pojęcia, jak naprawdę pachnie. Mogę jedynie opisać aromat pianki, który nie robi szału. Osobiście przypomina mi połączenie korzenia pietruszki z intensywną, kaktusową nutą. Może nie jest to zapach moich marzeń, ponieważ wolę słodkie, typowo owocowe aromaty.

Konsystencja: Do gustu przypadła mi konsystencja produktu, która jest niezwykle lekka i przypomina mi piankę Marshmellow fluff. Po roztarciu na ciele możemy zauważyć większe drobinki peelingujące, które są delikatne, a zarazem skuteczne.

Działanie: Kosmetyk jest delikatny i nie podrażnia ciała, dlatego nie przypadnie do gustu osobą, które kochają mocne zdzieraki. Mnie to nie przeszkadza, ponieważ pianka przyjemnie myje i usuwa stary naskórek, spełnia moje oczekiwania. Ciało po kąpieli jest przyjemnie gładkie i miękkie, nie zauważyłam, aby było przesuszone.

Cena i działanie: Za opakowanie w cenie regularnej zapłacimy ok. 25 zł. Kwota do najniższych nie należy, dlatego proponuję poczekać na promocje, które w sklepie Kontigo pojawiają się niezwykle często. Mnie udało się upolować produkt za około 7-8 zł.

Podsumowanie: Piankę polubiłam, ale ze względu na zapach nie wybiorę ponownie wersji ze smoczym owocem. Cieszę się, że zdecydowałam się również na zakup wersji borówkowej, która jest obłędna.
Uważam, że jest to interesujący produkt, który robi wrażenie, chociażby ze względu na ciekawą konsystencję.

Miałyście okazję użyć pianki peelingującej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.