środa, 14 lutego 2018

Który produkt pokochały moje pasma? Recenzja niesamowitego szamponu marki Planeta Organica.

Zauroczyła mnie wersja z dodatkiem cedru syberyjskiego, polubiłam szampon rokitnikowy, lecz największe wrażenie zrobiła na mnie opcja z żurawiną. Uważam, że produkty marki Planeta Organica są wyjątkowe i zapewne wiele osób je pokocha. Ja bez dwóch zdań jestem ich ogromną fanką, ponieważ mają wspaniałe działanie, a do tego są naprawdę tanie.
O produkcie:
Naturalny odświeżający szampon do normalnych i tłustych włosów nawilżenie i pielęgnacja zapewnia włosom czystość i świeżość w długim okresie czasu, bez obciążania i bez konieczności codziennego ich mycia.

Dojrzała polarna żurawina, zebrana po pierwszych przymrozkach, skupia w sobie zapas biologicznie aktywnych substancji, które przywracają równowagę wodnotłuszczową skóry głowy i włosów. Żurawina skutecznie walczy z nadmierną aktywnością gruczołów łojowych skóry głowy, sprawia, że włosy dłużej pozostają czyste i puszyste, nie wymagają codziennego mycia. Nasycona wysoce efektywnymi antyoksydantami, chroni włosy przed uszkodzeniem i łamliwością na całej długości, nawilża. 20 aminokwasów i mikrokapsułki witaminy D uzupełniają braki odżywczych substancji niezbędnych dla utrzymania zdrowych włosów. W wyniku długotrwałego stosowania skóra głowy nabiera syberyjskiej krzepy, a włosy połyskują jak polarna zorza.

Skład: Aqua enriched with Rubus Chamaemorus Seed Extract ( hydrolat z maliny moroszki ), Organic Vaccinium Macrocarpon Seed Oil* ( organiczny olej z pestek żurawiny północnej ), Organic Leontopodium Alpinum Flower/Leaf Extract* ( organiczny ekstrakt szarotki alpejskiej ), Sodium CocoSulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betain, Tocopherol ( witamina ), Vitamin D microcapsules ( mikrokapsułki witaminy D ), Sodium Chloride, Sodium PCA, Sodium Lactate, Arginine, Aspartic Acid, PCA, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Proline, Threonine, Isoleucine, Histidine, Phenylalanine ( kompleks aminokwasów ), Organic Origanum Vulgare Leaf Extract* ( organiczny ekstrakt oregano ), Organic Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil* ( organiczny olej z pestek winogron ), Kathon, Parfum.

*składniki pochodzące z organicznych upraw

Opakowanie: Plastikowe butelki o pojemności 280 ml powiadają estetyczną szatą graficzną oraz poręczne zamknięcie, dzięki któremu nie musimy obawiać się o produkt podczas podróży. Ze względu na język rosyjski, z tyłu opakowania znajdziemy naklejkę z polskimi objaśnieniami.

Zapach: Uwielbiam go! Kto jeszcze jest fanem cierpkiej i kwaśnej żurawiny? Aromat jest niezwykle naturalny i przepiękny, po czasie wyczuwamy również dodatek słodkich i soczystych malin, cudo! Pod tym względem produkty marki Planeta Organica biją wszystkie inne na głowę.
Konsystencja: Szampon posiada gęstą, wręcz galaretowatą konsystencję, dzięki czemu jest niezwykle wydajny (jedno opakowanie spokojnie wystarcza mi na 1.5 miesiąca regularnego używania). Produkt dobrze się pieni, dzięki temu skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia. Czerwone kapsułki momentalnie rozpuszczają się podczas masowania.

Działanie: Gdy użyłam go pierwszy raz, doznałam szoku. Po pierwsze, produkt nie plącze długich i gęstych pasm. Po drugie skutecznie rozprawi się z każdym olejem. Po trzecie włosy po umyciu są uniesione od nasady, zwiększona jest również ich obojętność.
Po kilku użyciach zauważyłam, że włosy nawet bez użycia odżywki są przyjemnie nawilżone i odżywione, nie potrzebują serum, aby końce były proste i dociążone.
Produkt nie spowodował u mnie łupieżu oraz alergii, mam wrażenie, że skalp po kąpieli jest ukojony. Kolejnym plusem jest fakt, że szampon skutecznie wpływa na czas świeżości włosów, ponieważ nawet po 3 dniach wyglądają "wyjściowo".

Cena i dostępność: Szampon kosztuje od 11 do 13-14 zł, oczywiście cena zależy od sklepu. Ja najczęściej zamawiam je online, niestety nie znalazłam ich stacjonarnie.
Mnie akurat się udało, ponieważ produkt wpadł w moje ręce przypadkowo, dostałam go w gratisie do zakupów w sklepie Liveno24.

Podsumowanie: Hmm, muszę przyznać, że szampon "Nawilżenie i pielęgnacja" wywarł na mnie ogromne wrażenie. Uważam, że jest to produkt wszech czasów.

Czego obecnie używacie do mycia włosów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.