poniedziałek, 5 lutego 2018

🍓🍓🍓Jeden z najlepszych peelingów? Dlaczego warto, a nawet trzeba ich używać?🍓🍓🍓

Tyle osób opowiadało o cudownych peelingach firmy Biolove dostępnych w sklepie Kontigo, że sama zapragnęłam je wypróbować. Podczas sporej promocji (50% zniżki na kosmetyki Biolove + dodatkowo 40% ze względu na aplikację na telefonie) zamówiłam aż 4 różne ścieraki, na pierwszy rzut wypróbowałam apetyczną truskawkę.
O produkcie:
Naturalny peeling cukrowy z olejem arganowym i nasionami truskawki rozjaśnia i wygładza skórę.

Skład:
SUCROSE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, COCOS NUCIFERA OIL, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUM, FRAGARIA VESCA SEED

Opakowanie: Słoiczek o pojemności 100 ml ma bardzo ładną i estetyczną szatę graficzną. Otwór posiada odpowiednią wielkość, bez problemu mogę wydobyć peeling. Pod zakrętką znajdziemy plastikowe zabezpieczenie, które chroni produkt przed zniszczeniem np. w transporcie. Pod spodem została umieszczona naklejka na której znajdziemy najważniejsze informacje oraz skład.

Zapach: Owocowa wersja jest przyjemnie słodka, kojarzy mi się z niemieckimi cukierkami o smaku śmietanki i truskawki. Zapach zdecydowanie przypadł mi do gustu, ponieważ nie wypada mdło, mogę śmiało stwierdzić, że jest bardzo apetyczny!

Konsystencja: Peeling cukrowy z dodatkiem pestek truskawki jest zbity, jednak nie sprawia problemów podczas wydobywania i masowania ciała. Drobinki nie są ostre, więc nie podrażniają nawet wrażliwej skóry. Podczas rozcierania dzieje się magia, ponieważ na ciele pojawia się olejkowa warstwa, dzięki czemu nie muszę sięgać po masła i balsamy.
Wydajność: Już mała ilość kosmetyku jest w stanie skutecznie usunąć stary naskórek, ze względu na małą pojemność cukrowy peeling wystarcza mi na 5-6 użyć.

Działanie: Już wiem, dlaczego tak wiele osób za nim przepada. Kosmetyk poza pięknym aromatem jest również skuteczny. Dzięki niemu możemy mieć idealnie gładką skórę, dodatek olejków sprawia, że ciało jest nawilżone i miękkie jak jedwab.

Cena i dostępność: Peelingi Biolove w cenie regularnej kosztują 19,50 zł. Mnie udało się zamówić je za około 5 zł. Warto czekać na promocje i rabaty, które w sklepie Kontigo pojawiają się bardzo często.

Podsumowanie: Peeling cukrowy wywarł na mnie ogromne wrażenie. Jestem nim pozytywnie zaskoczona i żałuję, że nie można dostać go w opakowaniach o większej pojemności.

Używanie kosmetyków złuszczających jest bardzo ważne, ponieważ dzięki nim usuwamy stary naskórek. Więcej szczegółowych informacji na ten temat możecie znaleźć w szczegółowym artykule udostępnionym przez portal Droga Zdrowia.

Jaki ścierak jest Waszym faworytem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.