środa, 20 grudnia 2017

To lubię! Mowa o przyjemnym błyszczyku od Wibo Lip Sensation.

Jeśli o błyszczykach mowa, mam 3 ulubione, których używam na zmianę. Nie zawsze mam ochotę na mocny kolor na ustach, dlatego często sięgam po delikatne błyskotki. Kilka miesięcy temu na promocji w Rossmannie wybrałam produkt Wibo Lip Sensation, który jest rewelacyjny!

O produkcie:
Zawiera odżywczą formułę kwasu hialuronowego, który nawilża i wypełnia nierówności naskórka. Stonowana kolorystyka dostępna w kolekcji idealnie dopasuje się do codziennego makijażu. Przy regularnym stosowaniu, kwas hialuronowy poprawi kondycje ust, powiększając ich objętość. Dzięki formule XXL usta stają się zmysłowe i sprężyste. Aplikator wykonany jest z delikatnego włosia, który miękko i jednolicie nakłada błyszczyk.
Opakowanie: Plastikowa buteleczka wykonana z przezroczystego plastiku o pojemności 5 ml posiada minimalistyczną szatę graficzną. Aplikator jest mały i miękki, malowanie przy jego pomocy jest bajecznie proste.

Zapach: Aromat produktu kojarzy mi się ze słodką galaretką agrestową. Wyczuwam go przez cały czas, zapach jest bardzo przyjemny, dlatego jestem jego fanką.

Konsystencja: Błyszczyk posiada fantastyczną, żelową konsystencję. Nie jest za gęsty, ani też za rzadki, dzięki temu produkt nie ucieka poza kontur oraz nie podkreśla załamań. Lubię go za fakt, że nie jest lepki.

Odcień: Jestem posiadaczką kosmetyku o numerze 1, czyli chłodnego różu z mnóstwem srebrnych drobinek. O ile się nie mylę, w drogerii możemy znaleźć 5 różnych kolorów, każda z nas znajdzie odpowiednie malowidło. Błyszczyk delikatnie podkreśla odcień ust, nadaje się do minimalistycznego, dziennego makijażu.

Trwałość: Produkt przez około 1,5 godziny wygląda nienagannie, następnie znika. Proces ścierania jest bardzo równomierny. Usta po usunięciu błyszczącej warstwy nie są przesuszone, mam wrażenie, że są jedwabiście gładkie.

Działanie: Czy błyszczyk optycznie powiększa usta? Mam wrażenie, że tak. Zapewne to dzieło połyskujących drobinek, lecz rezultat bardzo przypadł mi do gustu. Wargi wyglądają na jędrniejsze i pełniejsze.
u
Cena i dostępność: Produkt w drogerii Rossmann kosztuje około 10 zł.

Podsumowanie: Zdecydowanie polubiłam się z błyszczykiem Lip Sensation, który sprawdza się na 6. Usta wyglądają nienagannie, produkt sprawdza się u mnie wyśmienicie.
Używacie błyszczyków, który polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.