wtorek, 19 grudnia 2017

🛀Miłość do rosyjskich kosmetyków. FITOKOSMETIK SÓL DO KĄPIELI BADEN-BADEN MINERALNA ANTYSTRESOWA.🛀

Ostatnio przez brak czasu zaniedbałam Was i regularne dodawanie postów, przez co czułam się źle. Uwielbiam pisanie, dlatego do końca roku postanowiłam nadrobić ten stracony czas i dodać kilka recenzji. Dziś opowiem o genialnej soli, którą warto poznać. To nie tajemnica, że uwielbiam rosyjskie kosmetyki, które często goszczą w mojej łazience. Jestem tą szczęściarą, że o tej porze roku mogę raczyć się długimi, relaksującymi kąpielami w wannie.
O produkcie:
Kąpiel solna, która eliminuje stres i zmęczenie, poprawia stan emocjonalny. Zawiera olejki z bergamotki i makadamia, które wspomagają zmniejszyć stres i podrażnienie, poprawić stan fizyczny i umysłowy, rozluźnić mięśnie i paznokcie, zapewnić energię, wyeliminować zmęczenie i poprawić sen.
Opakowanie: Niesamowicie przypadł mi do gustu sposób zapakowania kosmetyku. Bardzo estetyczne wizualnie kartonowe pudełeczko skrywa w sobie woreczek wykonany z przezroczystej folii, gdzie została umieszczona sól. Wewnątrz znajdziemy dodatkowo ulotkę, gdzie możemy przeczytać o produktach marki Fitokosmetik (jeśli znamy język rosyjski). Jako że sposób zapakowania może do najwygodniejszych nie należy, to przesypuję zawartość do plastikowego słoiczka o pojemności 500 g.

Zapach: Delikatnie cytrusowy aromat,jest praktycznie niewyczuwalny.

Konsystencja: Sól o żywym, zielonym odcieniu jest wilgotna przez dodatek olejków. Produkt bezproblemowo rozpuszcza się, a dodatkowo barwi wodę.
Działanie: Kąpiele w soli są bardzo relaksujące, po domowym spa czuję się odprężona, wypoczęta i zrelaksowana. Skóra po osuszeniu jest nawilżona, przyjemnie gładka i miękka. Produkt jej nie podrażnił oraz nie wysuszył, pomimo tego, że jest bardzo wrażliwa.

Cena i dostępność: Pierwszy raz zamówiłam ją w Liveno24, lecz przez brak dostępności w magazynie zdecydowałam się zakupić ją w sklepie Wizaz24 za 4,97 zł.
Cena jest bardzo korzystna, jest to jeden z tych produktów, który kupuję nagminnie.

Podsumowanie: Muszę przyznać, że jest to jedna z moich ulubionych soli. Używam jej zwłaszcza po długim, ciężkim dniu i jestem zachwycona jej właściwościami.

Lubicie sole do kąpieli?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.