wtorek, 19 grudnia 2017

🦉🦉🦉Kto nie lubi kuli do kąpieli? Idealny produkt dla miłośników papai.🦉🦉🦉

Kule do kąpieli są obowiązkowym dodatkiem w mojej wannie wypełnionej wodą. Ostatnio wspomniałam o perełkach z serii Huhu dostępnych między innymi w Lidlu, a dziś czas na świetną kulę musującą. 
O produkcie:
Musująca kula do kąpieli HUHU sprawi, że kąpiel stanie się niesamowitą przygodą. Dodatek naturalnego olejku z awokado nawilża skórę i tworzy na niej warstwę ochronną.
Opakowanie: Jasnopomarańczowa kula została zabezpieczona folią ochronną. Uważam, że szata graficzna jest urocza, a słodka sówka zmienia swój wygląd w zależności od aromatu. 

Zapach: Do wyboru mamy cztery warianty. Ja skusiłam się na papaję, do wyboru była również jeżyna, malina i gruszka. Aromat jest bardzo intensywny i mocny, czuć go w całej łazience. 

Konsystencja: Dość spora kula świetnie rozpuszcza się w wodzie, a przy tym ją barwi i wytwarza przyjemną pianę. 

Działanie: Kula o niesamowitym zapachu cudownie nawilża skórę, mam wrażenie, że jest pokryta warstwą olejku. Ciało po relaksującej kąpieli nabiera jędrności, jest niesamowicie gładkie. Lubię to!
Produkt nie podrażnił mojej wrażliwej skóry oraz jej nie wysuszył.

Cena i dostępność: Kosmetyk w sklepie Lidl kosztuje około 2 zł. Niestety nie można zakupić go on-line.

Podsumowanie: Tak jak w przypadku perełek żałuję, że nie zrobiłam większych zapasów. Uwielbiam kulę za aromat oraz działanie, czego chcieć więcej?

Używacie tego typu produktów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.