piątek, 15 grudnia 2017

🦉🦉🦉HUHU − perełki do kąpieli o trzech, niesamowitych aromatach.🦉🦉🦉

Już nie raz wspominałam, że mam słabość do dodatków. Często zamawiam różne sole, kule i proszki, które umilają kąpiel, a dodatkowo pielęgnują. Podczas zakupów w Lidlu zauważyłam kilka kosmetyków z serii HUHU, które były skierowane dla dzieci. Z racji tego, że moja skóra jest bardzo wrażliwa, postanowiłam je wypróbować.
O produkcie:
Radosna kąpiel z dodatkiem kolorowych perełek wprowadzi Twoje dziecko w czarujący świat. Delikatne perełki do kąpieli na bazie mocznika wzbogacone olejkami roślinnymi delikatnie barwią wodę i uwalniają przyjemny aromat.

Sposób użycia: Wsyp całą zawartość saszetki do wanny pod bieżącą, ciepłą wodę. Zalecany czas kąpieli powinien wynosić 10-20 minut.

Mocznik zadba o prawidłowe nawilżenie skóry Twojego dziecka. Bogactwo składników zamknięte w kolorowych perełkach zmiękczy naskórek i zwiększy przepuszczalność skóry.
Roślinne olejki z pestek winogron i awokado zatroszczą się o delikatną skórę Twojego dziecka i otulą ją niewidzialnym filmem ochronnym.
Opakowanie: Saszetka o pojemności 75 g posiada bardzo radosną, kolorową grafikę, która jest idealna dla dzieci. Podoba mi się dodatek przezroczystego okienka, przez które możemy zobaczyć zawartość. Z tyłu producent szczegółowo opisał właściwości w języku polskim i angielskim.

Zapach: Perełki są dostępne w 4 wariantach zapachowych. Ja skusiłam się na aromat jeżyn, mango oraz gruszki, niestety nie zauważyłam u siebie wersji malinowej. Muszę przyznać, że zapach jest bardzo intensywny, roznosi się po całej łazience. Ba! Nawet z niej ucieka, słodki i rześki aromat owoców jest wyczuwalny również na korytarzu. Aromat produktu jest niezwykle naturalny i przyjemny, zdecydowanie umila kąpiel.

Konsystencja: Kolorowe i sypkie granulki są malutkie, świetnie rozpuszczają się w wodzie, a przy tym ją delikatnie barwią. Sądzę, że ta właściwość bardzo przypadnie do gustu młodszym.
Działanie: Muszę przyznać, że nie spodziewałam się po nich spektakularnych efektów i tutaj popełniłam błąd. Po kąpieli skóra była niesamowicie gładka i miękka jak po użyciu balsamu nawilżającego. Kosmetyk nie wysuszył mojej skóry oraz nie miał negatywnego wpływu na jej stan.

Cena i dostępność: Jedno opakowanie kosztuje 1,99 zł. Dostępność może być problemem, ponieważ dystrybutor Marba nie sprzedaje produktów on-line. Należy ich szukać po marketach, mam nadzieję, że kiedyś będzie można je nabyć również przez internet.

Podsumowanie: Żałuję, że nie zrobiłam większych zapasów, ponieważ produkt spisuje się wyśmienicie. Kolorowe opakowanie zdecydowanie zachwyca, tak samo, jak działanie.

Lubicie takie dodatki do kąpieli?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.