czwartek, 23 listopada 2017

Jak umilić sobie kąpiel w wannie? Recenzja soli bocheńskiej Floris.

Ostatnio wspomniałam Wam o jednym z moich ulubieńców. Mowa o soli kosmetyczno-kąpielowej Floris, która kusi swoim zapachem. W swoich zbiorach posiadam aż 3 wersje- pomarańczową, kokosową oraz połączenie aloesu z pomelo. Uwielbiam dodatki do kąpieli, dlatego nie wyobrażam sobie, aby ich zabrakło.
O produkcie:
Stworzona w oparciu o powstałą z naturalnych solanek z okolic Bochni sól jodowo-bromową, której składniki regenerują, wygładzają i zmiękczają naskórek. Uwalniające się podczas kąpieli składniki mineralne umożliwiają oddychanie jodowym, morskim powietrzem – zapewniając relaks i odprężenie. Dodatek naturalnego, najwyższej jakości kolagenu nawilża i ujędrnia skórę. Produkt posiada doskonałe właściwości myjące, optymalne zawartość składników eliminuje potrzebę stosowania dodatkowych kosmetyków do kąpieli.
Produkt przebadany dermatologicznie. Nie zawiera sztucznych konserwantów. Bardzo dobrze tolerowany przez każdy rodzaj skóry.
Opakowanie: Prosty, plastikowy słoik o pojemności 600 g posiada papierową etykietę, na której zostały wypisane wszelkie informacje na temat kosmetyku. Szata graficzna jest prosta i minimalistyczna. Kosmetyk można również zakupić w małej saszetce 60 g lub opakowaniach mieszczących 1 kg, 1,2 kg, a nawet i 15 kg. Jest to genialne rozwiązanie, ponieważ małe torebeczki możemy zabrać ze sobą na wyjazdy, zwłaszcza wtedy, gdy mamy ochotę na relaksujący odpoczynek w wannie. Duże pudła posłużą zaś dla osób, które mają liczną rodzinę lubiącą kąpiele w soli.

Konsystencja: Drobno zmielona sól o lekko wilgotnej konsystencji bardzo ładnie rozpuszcza się w wodzie i powoduje, że na powierzchni pojawia się piana. Produkt oczywiście delikatnie barwi płyn, im więcej kosmetyku, tym mocniejszy odcień.
Zapach: Posiadam trzy różne zapachy, które są niesamowicie mocne, wypełniają pomieszczenie swoim aromatem. Soczysta pomarańcza, kokos pachnący słodkim Rafaello oraz połączenie aloesu z pomelo to strzał w 10! Producent oferuje aż 14 różnych wariantów zapachowych, znajdziemy tam między innymi Straciatelle, Różę, Konwalię, Wiśnię i wiele innych. Jest w czym wybierać, każdy znajdzie swojego ulubieńca.

Działanie: Podoba mi się fakt, że podczas kąpieli uwalnia się jod, który możemy wdychać nad morzem. Skóra po 20 minutowej kąpieli jest niezwykle gładka i miękka, mam wrażenie, że jest pokryta nawilżającą mgiełką. Dodatek soli pozwala mi się zrelaksować i odstresować po długim dniu. Nie zauważyłam negatywnego wpływu na stan mojej skóry, produkt nie podrażnił i nie wysuszył mojego ciała.

Cena i dostępność: Sól bocheńską można kupić w sklepach internetowych, a ich ceny w zależności od pojemności wahają się w granicy 0,95 zł- 85 zł. Opakowanie o pojemności 0,6 kg kosztuje tylko 6,90.

Podsumowanie: Mogę śmiało stwierdzić, że jestem od nich uzależniona. Używam ich często, ponieważ mają przyjemny wpływ na moją skórę.

Znacie sól Floris?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.