piątek, 24 listopada 2017

Czego ostatnio używam do złuszczania starego naskórka? Recenzja owocowego peelingu agoda acai i wiśnia japońska marki Hean.

Peeling kupiłam już kilka miesięcy temu i używam go systematycznie od dłuższego czasu w celu złuszczenia starego naskórka. Podczas promocji w Rossmannie po raz pierwszy w moje ręce trafił produkt marki Hean o przyjemnym działaniu i niesamowitym aromacie.
O produkcie:
Mieszanka mikrogranulek olejku jojoba i złuszczających drobinek intensywnie usuwa martwe komórki naskórka i odblokowuje pory. Masaż drobinkami pobudza ukrwienie i dotlenia skórę. Peeling Owocowe SPA wzbogacony ekologicznym ekstraktem z jagód Acai(źródło witamin i minerałów), wyciągiem z wiśni japońskiej pobudza zmysłowe oczyszczanie skóry, odżywia, ujędrnia i przeciwdziała starzeniu się skóry. D-panthenol skutecznie nawilża, zapobiega podrażnieniom i nadaje skórze wyjątkową miękkość.
Opakowanie: Tubka o pojemności 200 ml została wykonana z miękkiego i elastycznego plastiku. Atutem opakowania jest przeźroczysty materiał, dzięki czemu możemy monitorować ilość pozostałego kosmetyku. Otwór tubki jest mały, moim zdaniem jest idealnie dostosowany do konsystencji produktu.

Zapach: Dosłownie jestem nim oczarowana! Peeling pachnie niczym domowy kompot babuni ze świeżych owoców. Intensywny aromat wiśni jest przyjemny, kwaskowaty i bardzo naturalny.

Konsystencja: Sądzę, że nie każdemu przypadnie do gustu. Kosmetyk jest dość rzadki, lejący. Wiśniowy peeling zawiera mnóstwo minimalnych, drapiących granulek złuszczających. Pomimo ostrych drobinek kosmetyk nie podrażnia skóry. 

Działanie: Już od pierwszego użycia zauważyłam, że kosmetyk bardzo ładnie złuszcza stary naskórek, pozostawia przyjemnie gładką i miękką skórę. Nie mam do niego zastrzeżeń.

Cena i dostępność: Kosmetyk można zakupić w wielu drogeriach za około 10 zł.

Podsumowanie: Uważam, że jest to całkiem pozytywny produkt, który skutecznie działa.
Dzięki regularnemu złuszczaniu nasza skóra jest oczyszczona, jędrna i przygotowana do dalszych zabiegów.

Jestem ciekawa, jakie kosmetyki złuszczające lubicie najbardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.