środa, 25 października 2017

Strzał w 10?! Recenzja soli do kąpieli firmy Biolove.

Tak bardzo się cieszę, że zaczął się sezon jesienny, a wraz z nim długie kąpiele w wannie.
Nie wiem jak Wy, ale ja kocham ciepłą wodę, świetną książkę i przyjemne dodatki. Na sporej promocji w sklepie Kontigo zakupiłam sól o zapachu zielonej herbaty, która w moim domu zrobiła prawdziwą furorę.
O produkcie:
Naturalna sól z Morza Martwego wzbogacona o olej z pestek winogron dla pełnej regeneracji skóry.

Skład:
MARIS SAL, PARFUM, VITIS VINIFERA SEED OIL, CI 47005, CI 42090, CI 73015

Opakowanie: Słoik o pojemności 450g posiada bardzo ładną szatę graficzną, która przyciąga wzrok. Plastikowy pojemnik bez dwóch zdań zdobi łazienkową półkę.

Zapach: Moja wersja pachnie zieloną herbatą, aromat jest delikatny i przyjemny. Nuty koją i relaksują, szczególnie po długim i ciężkim dniu. Mam wrażenie, że po długiej kąpieli skóra wręcz przesiąka tym zapachem, co akurat bardzo mi się podoba.

Konsystencja: Gruboziarnista sól momentalnie rozpuszcza się, a do tego zielone drobinki barwią wodę. Przez dodatek oleju z pestek winogron pozostawia na skórze przyjemną mgiełkę.
Działanie: Muszę przyznać, że bardzo polubiłam się z solą Biolove, ponieważ ta nie wysusza mojej skóry oraz jej nie podrażnia. Produkt zdecydowanie zmiękcza, wygładza i odpręża ciało, spisuje się rewelacyjnie. Jak już wcześniej wspomniałam, olej ma zbawienny wpływ na moją skórę, która po relaksującej kąpieli jest niezwykle miękka i gładka.

Cena i dostępność: Obecnie sól w sklepie Kontigo można dostać za około 11 zł, cena regularna jest wyższa, ponieważ wynosi 15,99 zł.

Podsumowanie: Czytałam wiele recenzji, zauważyłam, że produkt ma zarówno wielbicielki, jak i przeciwników. Mnie jednak produkt przypadł do gustu, dlatego cieszę się, że zaopatrzyłam się w jeszcze jedno opakowanie, które umili jesienne kąpiele.

Lubicie długie kąpiele w wannie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.